Jeg er ikke positiv hele tiden

Annonseinnlegg

Igjennom bloggen virker det sikkert som jeg er en duracellkanin som er positiviteten selv og som styrer rundt hele døgnet.
Men jeg har ikke alltid vært sånn, det er noe som har komt med lykken over å være rusfri, ha det bra rundt meg, ha ett godt kosthold, holde meg frisk og min kjære <3 han kom inni livet mitt og forandret alt.
Jeg satt sammen med samme folk hele tiden, med sine holdninger til livet.
Så kom han inn og ville en plass her i livet, behandlet alltid alle pent og var skikkelig høffelig! Han var tilbakeholden og spennende. Han hadde ikke behovet for å ta hele rommet han var i, og dette var noe helt nytt for meg. Han hadde ikke behov for å kjefte tilbake om noen sa noe stygt, han var liksom bare han. Og han virket så trygg og god. Etter en uke fikk jeg tilliten til han, og begynte å stole på at han faktisk elsket meg, noe jeg aldri før har kjent.
Det er så trygt å ha noen der du stoler på, jeg vet han ikke kommer til å svikte meg, og at han elsker meg for den jeg er <3
Jeg har en ro over meg når jeg er sammen med han, jeg bekymrer meg ikke over morgendagen. Og vi har det så kjekt sammen <3 vi finner på ting som kan styrke hverdagen våres og samarbeider så godt. Han tar oppvasken og støvesuger nå når jeg har knekt rygg, og jeg lager middag og rydder mens han er på jobb 🙂 en grei ordning som gjør at huset er rent og pent til enhver tid. Når man har orden rundt seg så roer hjernen seg også, så ringvirkningene er store.
Økonomi bekymrer jeg meg over, men ikke på samme måte som før. Det ordner seg liksom tenker jeg 🙂
Jobb kommer i fremtiden
Jeg har liksom ikke noe å bekymre meg over lenger, og tar alt med ro 🙂
Det er en hærlig følelse når man er vant med å gå i beredskap hele døgnet, med angst for alt. Å endelig få ro i sjelen har gjort meg til et mer reflektert og trygt menneske, som får gjort ting.
Jeg er glad jeg har funnet meg selv, for jeg er ikke så værst 🙂
Nå er jeg pinadø i Fjt også! Dette går rette veien <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg