JEG ER I AVISEN!

Annonseinnlegg

Den lokale avisen fjt var her på ett koselig besøk hos meg på mandag, og jeg følte jeg ga ett godt interjuv som ble publisert i dag! Jeg har aldri vært i avisen på denne måten, så dette er bare gøy! Saken er så viktig for meg, og jeg føler at de sakene som har vært av meg har fremmet dette, og pushet budskapet mitt ut. For historien min er ikke en negativ greie, den skal brukes for alt den er verdt, for å lære andre, eller motivere folk som mangler motivasjon akkurat nå.
Jeg hadde meg et peptalk med noen i går, jeg var streng, jeg sa ting på en bestemt og ivrig måte. Men jeg følte jeg måtte det.. .. jeg føler at jeg kjenner forskjellen på dem som har motivasjon og styrken til å klare det, og DA blir jeg engasjert! Når jeg ser den gnisten bak de rusa øya til folk, der jeg ser at dem faktisk VIL, men ikke får det helt til. Så tenner det en STOR gnist inni meg også!
Jeg får LYST å hjelpe, men jeg vet at jeg ikke kan hjelpe, uten at dem hjelper seg selv. Jeg kan gjøre mye, men jobben ligger hos dere. Jeg vil du skal hoppe selv, ta steget, så skal jeg være her å samle bitene sammen med deg. Jeg kommer ikke til å betale hele gjelden din, ikke kan jeg skaffe lappen eller leiligheten du skal bo i, ikke kan jeg gå igjennom de første dagene og ukene for deg, men jeg kan være her om du trenger det. Jeg kan motivere, se løsninger som du selv kansje ikke ser akkurat nå, og jeg er villig til å gå langt for dem som virkelig vil og vil kjempe en kamp for seg selv. Jeg har begynt å få mange kontakter, jeg har det i munnen og klarer å snakke for meg selv, hva med å la meg være din stemme, til du klarer å fortelle det selv? En må være løsningsorientert når man skal slutte…..
Det vil ta lang tid før folk stoler på deg igjen, og ofte kommer du nesten til å gi opp, men om du lover å ikke gi opp så er jeg her.
Jeg kan ikke snakke med deg når du er ruset, jeg kan ikke ta deg inni varmen min. Ikke fordi jeg ikke er glad i deg, eller respekterer deg, men jeg må ta hensyn til min egen prosess nå venn. Jeg er ennå ikke der at jeg kan sitte sammen med deg når du tar deg en øl. Jeg må bli sterkere, og jeg håper du velger veien jegn 🙂

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg