Jeg er glad ingen andre kan se mine drømmer!

Reklame | Gymgrossisten

Annonseinnlegg

Herrelighet jeg er så glad for at absolutt ingen andre kan se drømmene mine jeg ligger og dveler på om natten! Det blir bare sykere og sykere for hver natt som går, og den røde tråden i det hele er sprekking og drikking. Jeg håper dette bare er en periode og at det er underbevisstheten min som fungerer som den skal! Det er nesten så jeg føler meg hangover når jeg våkner, siden jeg i bunn og grunn har vært på fest hele natta.

I dag er det Søndag og sola skinner og været gjør meg i godt humør! Jeg har sovet på sofaen helt siden jeg forflytta meg inn på stua grytidlig i dag for å ikke vekke min kjære. Jeg har mest smerter om morningene så dette har blitt rutinen for meg. Men jeg fikk sove igjen, så det var godt å få sovet litt ut, for det kan man gjøre på Søndager. Nå i denne dvalen føles alt som Søndager, men jeg tenker vi skal gjøre denne dagen spesiell <3 vi skal strax ut å kjøre litt rundt, og det gir meg enormt glede i sjelen å vite at vi nå er fri og kan gjøre akkurat som vi vil!

Måtte alle helger fremover bli som denne! Jeg har hatt det morro fra morgen til kveld med småting vi har funnet på, og har ikke kjedet meg en eneste gang. Vi har masse å se på tv og vi har ett hus med mange prosjekter når vi har roen til å være hjemme og starte. Jeg er klar for å gjøre noen forandringer som jeg kommer tilbake om etterpå! Men det blir spennende å kjekt å endelig jobbe litt igjen på dette huset her. Fisken min har det fint forresten, og faller til ro her i huset våres <3 jeg har allerede blitt glad i denne merkelige skapningen som tror han er tøff i trynet 🙂 han spreller rundt i rekordfart for å vise seg og sprer halen sin når han er klar for kamp, og han smelter bare inni denne familien våres med sin personlighet. Vi kommer til å bli gode venner etterhvert :).

HA EN FANTASTISK SØNDAG KJÆRE LESERE! <3

CELLUCOR//C4 til før treningen!

CELLUCOR

349kr på gymgrossisten som vi anbefaler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg