Jeg er ENDELIG tilbake på mølla og trenger råd! – Trening gir mening! –

Etter flere uker ute med skade klarte min kjære og overtale meg til og være med på trening i kveld!😁 etter å hatt en ekstremt tung dag etter dårlige beskjeder rundt bilen våres og etter noen dager som rett og slett bare har vært dårlige på grunn av “traumenetter” kom jeg meg på mølla og dere ANER ikke hvor godt det var!❤️

 

Det er som å ta en lykkepille, det er som om kroppen bare våkner og energien bare blir sprengt ut i hver eneste celle i kroppen! det føles så vanvittig deilig å være tilbake der jeg har så lyst å være! jeg tror jeg rett og slett har blitt helt hekta på mølla! JEG av alle som HATET trening!😁

 

Følelsen av å ha kontrollen over sin egen kropp, at man klarer og prestere og aller mest for meg som har knekt ryggen rett av, denne mestringen i hvert eneste skritt, bare litt til, litt til. Det å klare å presse seg selv, det å kjenne svetten bare sprute og at det svir i halsen, jeg elsker det!❤️

 

Målet mitt var å finne en slags treningsglede, den har jeg med all sikkerhet funnet så det holder! om noen hadde fortalt meg dette den gangen jeg lå i sykesenga med knekt rygg og en fremtid i en rullestol så hadde jeg aldri trodd det, jeg er faens så stolt! 💪

 

Ett lite skår i gleden var det når jeg skulle gå opp trappene her og jeg kjente det velkjente knekket i kneet, hver gang jeg går ett skritt opp i trappa hører jeg ett lite knepp i høyre kne, det samme skjedde sist og da klarte jeg til slutt nesten ikke å gå og måtte legge treningen på hylla for en stund, jeg har ikke lyst på en reprise og skal undersøke hva jeg kan gjøre.😳

 

Feilen jeg gjor sist var at jeg sprang på 0 i stigning, i dag hadde jeg 3.5 på stigning og gikk så fort jeg kunne, håpet var at det var dette som var den utløsende faktor sist og nå er jeg redd for at det bare er hele mølla og kneet mitt som ikke tåler treningen. 😕 Jeg håper at noen har noen gode råd der ute og at jeg kan se en lys fremtid på mølla og føle meg som en dronning, for dette er for gøy til og slutte med, og jeg har ingen interesse av annen trening heller, det er liksom på mølla jeg får gitt mitt alt. <3

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg