Jeg er en elendig venn for tiden….

En elendig venn!😞

Ja, jeg har faktisk vært en elendig venn den siste tiden og har vært så oppslukt i alt mitt eget at jeg ikke har hatt overskuddet eller tiden til og pleie vennskapene mine. Konstant dårlig samvittighet for alle disse fantastiske menneskene som jeg har så lyst å bruke massevis av tid på men strekker aldri rundt!❤️

 

I dag tok jeg meg en tur til bestevennen min og tantebarna og hunden Mira som har hjertet mitt!❤️ jeg husker ikke sist jeg var der, men det er lenge siden. Og i kveld har vi planlagt og møtes alle tre jentene og spille bingo!😁

 

 


Det som skjedde når jeg kom hjem er for meg litt uforståelig, jeg endte opp med og sette meg ned og plutselig kom ordene som bare har stokket seg tidligere.😳

 

Nesten 2000 ord på eksamenen som skal bli 3500! 🤭 litt i rykk og napp, men jeg er snart i mål! 😳 hver eneste gang jeg setter meg ned og klarer å formulere meg kjenner jeg en ekstrem boost inni meg selv. Jeg får nytt pågangsmot og føler meg litt uovervinnelig, tenk at summen av ord skulle bety så mye plutselig?🤭 man blir litt tussete av hele opplegget, man går ifra å være totalt oppgitt til og faktisk syns at det er litt gøy.

Nå nyter jeg bare følelsen av å endelig ha klart å fått ordene ned på dette Word-dokumentet som overtar hvert eneste sekund av døgnet, selv når jeg sover…..🤭

 

Jeg tror alle som har vært igjennom det samme vet hvor nervepirrende denne tiden er, mine tanker går til alle berørte.❤️

 

Nå gleder jeg meg til kvelden ilag med vennene mine og tenker at det er fint å ha ting å se frem imot, jeg skal bli flinkere på og være en god venn ❤️ 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg