Jeg er elendig på vennskap

Den siste tiden har jeg levd i min egen boble og har hatt fulle dager med meg og mitt, jeg har ikke vært sosial foruten om med de nærmeste. Pandemien har en skyld i dette men overhode ikke den hele. Jeg er rett og slett veldig usosial for tiden og vanskjøter vennskapene mine men i dag tok jeg grep og besøkte en god venninne ❤️
I hverdagens kjas og mas glemmer man ofte det viktigste, menneskene man har rundt seg og som støtter deg uansett hva, det er godt og få noen påminnere på hva som egentlig betyr noe 🌹

Ett deilig avbrekk ❤️🌹❤️

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg