Jeg er 110% meg sjæl!

Det er det dummeste jeg hører, når mennesker prøver å fremstå på denne måten, at dem faktisk tør å påstå at dem er seg selv 100%, ja for 110% finnes faktisk ikke. Jeg har aldri møtt ett eneste menneske som fullt ut har vært seg selv 100%, og vil helt sikkert aldri møte ett slikt menneske heller, og for å være helt ærlig så håper jeg ikke jeg vil møte ett slikt menneske heller. 

Om jeg hadde vært meg selv 100%, så hadde jeg sittet her mutters aleine, og alle hadde tatt avstand ifra meg, om jeg hadde sagt hva jeg mener i absolutt alle sammenhenger og alltid, så hadde jeg blitt forhatt, og det tror jeg gjelder de fleste menneskene på denne planeten her. Av og til tenker man ting man bare ikke sier til andre, og noen ganger har man lyst å kaldkvele den som sitter ved siden av deg, men du gjør det jo ikke. Å være seg selv 100% er fysisk umulig i denne sivilasjonen vi lever i, og heldigvis for det. 

Jeg forstår at det er IN og være ekte og seg sjæl hele tiden, men jeg sitter og undrer over hvor mange løgner man faktisk presterer bare igjennom en dag, og det må vi faktisk bare gjøre. Om man ikke liker noe med noen andre, spyr man ikke ut all ederen og gallen man har på lager, fordi vi mennesker faktisk har en sanvittighet, og vi ønsker ikke å såre andre mennesker, men om vi hadde vært 100% oss selv så hadde verden sett helt anderledes ut, og det hadde vært en utrivelig plass å være. 

Om jeg hadde vært meg selv 100% hadde jeg drept alle rundt meg i milevis omkrets når jeg er forbanna, og jeg hadde brent ned alt rundt meg om tankene mine hadde gått uti virkeligheten, og mange av mine tanker er jeg glad ingen kan lese til tider når ting er vanskelige. Vi mennesker er ikke 100% oss selv, for da hadde ikke verden gått rundt som den gjør i dag, da hadde alle freaket ut, dopet seg og rusa seg og hatt det morro hele dagen, isteden for å være foreldre, gå på jobb og gjøre disse tingene vi faktisk må gjøre for å ha ett verdig liv. 

Det dummeste jeg hører er unge mennesker som streber etter å være 100% seg selv, for jeg er virkelig glad for at jeg utad bare viser 50% av meg selv, og det er godt nok! Jeg er ekte nok, men kommer aldri til å være 100% meg selv, av omtanke til alle rundt meg! 

Takk for meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg