Jeg dømmer meg selv mest av alle, jeg er min egen verste fiende.

Jeg har den siste tiden gått på en smell og møtt veggen og alle tingene jeg har gjort har bare tappet meg for energi isteden for og gi, som i utgangspunktet var meningen. Jeg har vært nødt og ta grep om meg selv og virkelig gransket hvorfor akkurat dette gjør meg så opprørt og tatt en runde med meg selv om hvordan jeg ønsker og leve livet mitt videre. 

I dag har vi jobbet som ett ekte team!

Jeg tror alle har godt av en smell innimellom slik at vi får stoppet opp og virkelig får sett hva som faktisk er viktig in the end… i dag startet jeg dagen med en lang dusj der jeg reflekterte over hva som er viktig for MEG og få utav denne søndagen, og alle disse tingene jeg klarte og tenke ut er faktisk gjort nå når dagen snart er over, uten denne “tenkepausen” hadde jeg bare dura på videre og gått i samme store fellen som ellers. 

Vi har kjørt ut to hele kasser med bakevarer og har hentet masse ting som vi skal gi videre til mennesker som ønsker og trenger det, dette er slike ting som gir meg energi og som er moro og holde på med. Jeg ville nødig gitt slipp på disse tingene bare fordi jeg ikke tar hensyn til meg selv og går rett i kjelleren. Om  man ikke tar vare på seg selv klarer man heller ikke å ta vare på noen andre.

Alle disse tingene har vi fått og skal gi videre

Vi har også fikset i klesrotet våres, hengt opp speil og byttet ut det enorme bildet vi hadde der, vasket og ryddet og på tampen fikk vi støvesugd også bilen! vi var tidligere i dag i maskin med den og fikk vasket bort to turer til Bergen by, det var på tide med andre ord.

Den mentale listen jeg så ofte snakker, denne listen jeg lager som ingen her i verden kunne klart og fått noen mestringsfølelse av, alle disse tingene jeg krever at jeg skal være i stand til og gjøre har jeg kastet i bosset! jeg kommer aldri til og bli god nok med disse listene og jeg måler meg selv i helt fullstendig feil skala, det er på tide og ta grep og faktisk være litt stolt over det jeg faktisk har fått gjort og slutte og henge meg oppi alt jeg ikke klarer.

speil speil på veggen der

*Note to myself* 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Brava!!
      Sånn skal det låte! Ta vare på deg selv og ikke strekk deg lenger enn du har krefter til.
      Gjør trivelige ting, kos deg og nyt helgen (og alle andre dager)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg