Jeg bytter navn på bloggen!

Reklame | Ellos.no

Onsdagene er atter igjen tilbake til normalen etter lockdown i mange uker! Vi startet med gruppa forrige uke, så i dag tar vi fatt på andre møte etter så lenge uten. Normaliteten starter å synke inn og jeg får tilbake den spesielle følelsen jeg alltid hadde på Onsdagene før, og det er en hærlig følelse. Jeg selv får fullt utbytte av disse gruppene, og føler meg mye bedre etter to timer med tømming, læring og lytting til andres historier. Det er noe med det, når man er sammen med likemenn som du vet skjønner deg og ikke dømmer, så jeg føler dette er noe jeg absolutt vil fortsette med i mange år fremover. Jeg tenker man aldri er for edru til å trenge en slik gruppe, og jeg føler jeg trenger dette hver eneste uke, da masse skjer i mellomtiden. Jeg gleder meg virkelig til å sparke igang andre gruppemøte! Og håper på godt oppmøte og ett konstruktivt møte <3 

Tiltaket i kroppen min starter så smått og komme tilbake når jeg trigger meg selv og tvinger meg selv til å gjøre noe med det, og det føles godt å se at det faktisk kan gå over dette her! Livet hadde blitt veldig trist om dette var min fremtid, og ikke klare å gjøre noe som helst! Nå ser jeg bare frem til mer fremgang og at alt faller på plass her i hverdagen. Jeg trenger rutinene og strukturen i dagene mine, for jeg er en trygghetsjunkie for tiden, så rutiner og stabilitet er det eneste som gir meg fred og ro i sjelen min.

Jeg kommer også til å forandre navnet på bloggen min, da jeg blir blokkert automatisk av facebook til å dele den der, og da mister jeg 99% av leserene mine. Ikke får jeg noen svar med dem på tross av hundrevis av meldinger til dem, så nå tar jeg grep selv og håper det nå kan ordne seg for meg også! Litt av poenget med å blogge er jo lesere, så når jeg mister nesten alle er det litt treigere og finne motivasjonen til å skrive også, selvom det ikke betyr alt 🙂

 

Fant noen kjempekule støvletter på Ellos! anbefales til en billig penge

Støvletter til 524kr

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg