Jakten på den berømte helgefølelsen! ønsker tips!

Denne helgefølelsen! denne følelsen jeg har vært på jakt etter men som har fullstendig sviktet i dag, jeg sover dårlig og det går selvsagt utover dagen men jeg har gjort noen grep for og gjøre det pittelitt bedre! ❤️ min kjære jobber hele ukene så det er nok han som er mest happy for helg, og jeg prøver og gjøre det spesielt for han og komme hjem fredags ettermiddagene. Her er oppsatsen jeg fikk forrige helg som jeg har plassert på bordet etter tips ifra dere.❤️

Tipsene jeg fikk sist gang jeg tok opp dette var levende blomster og noe ekstra godt og spise, det tenker jeg er enkle ting som er fullt mulige og praktisere! jeg savner denne følelsen når det endelig er helg men innser at jeg ikke kommer til og få denne følelsen før jeg har en fast jobb og gå til. Jeg satser på dette i fremtiden.

Når han her kommer inn døren er helgen endelig her!

Jeg fikk litt helgefølelsen når jeg sendte en elektrisk sparkesykkel til sønnen min med båten grytidlig i dag tidlig, den har bare stått i kjelleren og min kjære snakket om å selge den. Bare å ha muligheten til og gjøre noe for barna mine er ubeskrivelig!

En ørliten helgefølelse kommer alltid når min kjære kommer inn døren her og smilet er alltid plassert godt om munnen, spesielt på fredager av en merkelig grunn. 

Jeg fortsetter jakten på den berømte helgefølelsen og har tenkt og gjøre noen forandringer her i hjemmet mitt! gjenbruk og bruk av fantasi kan faktisk utgjøre store fine forskjeller i hjemmet uten og koste en krone. Stay tuned! 

Vi skal gjøre noen forandringer også i dag her hjemme!

Jeg ønsker med dette dere en fantastisk start på helgen! søk etter helgefølelsen og kommenter gjerne hva DERE gjør for og få denne følelsen i kroppen og hva dere gjør for og kose dere litt ekstra i helgene! masse kjærlighet til dere ifra oss.

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg