Jakten på de forvunnede brikkene

God kveld kjære lesere!❤️

Denne mandagen har gått fort på tross av mangelen på ting og sysselsette meg med, slik som egentlig alle dager går. Tiden går faktisk forferdelig fort! 😳

Jeg har mange hobbyer, som denne bloggen her og før var jeg en entusiastisk puslespill-legger !😁 jo større og vanskeligere puslespill jo bedre var det! jeg elsket og sitte i timesvis med disse bildene og det siste puslespillet jeg kjøpte tenkte jeg og lime sammen og henge på veggen! det var SÅ fint! 😁

Hobbyen min og jeg fikk en skrape i lakken for over 2år siden, da jeg hadde sittet her og puslet ett puslespill på 2000 biter, jeg hadde kjøpt inn lim og ramme og var så fornøgd da jeg nesten var ferdig. Jeg la den siste biten og oppdaget til min forskrekkelse at TO BITER MANGLET! 😳

Jeg vet ikke hvor lenge jeg gikk og leita! i iallefall 2 uker lå puslespillet på kjøkkenbordet med de to manglende bitene til forargelse og irritasjon, jeg saumfarte gulvet rundt i disse to ukene og når irritasjonen nådde taket tok jeg hele puslespillet og kastet i bosset.😂 Dere kan tenke dere dette var surt. Bitene har heller aldri kommet til rette, på tross av at jeg har gått igjennom støvesugeren og tømt posen, støvet haglet en stund for og finne disse bitene slik at dette fine bildet skulle komme på veggen. Mitt første bilde på veggen! 😁

Jeg forbant meg på at jeg aldri mer skulle bruke tid på dette vaset lenger, jeg og hobbyen min skilte lag den gangen og det eneste puslespillet jeg har kjøpt var i en julegave til pappaen min. Hver eneste gang jeg har tenkt på puslespill så har jeg kjent på denne irritasjonsklumpen komme sigende på meg og jeg har rett og slett fått en fysisk reaksjon! ….. Jeg må bare si at det skal mye til for og irritere meg så til de grader som dette har gjort… jeg har tenkt på det jevnlig siden. 😂

Nå har jeg tatt ting ned ifra loftet og gått igjennom juletingene mine, over 2år senere fant jeg disse brikkene i bunnen av en kasse med masse julegreier. Da jeg fant dem visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. 

 

Takk for meg! 😳

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Ringen er sluttet😊 Nå kan du kjøpe deg et nytt puslespill og kanskje en puslespillmatte og ta opp hobbyen din igjen😊 Aldri slutt å gjøre ting som gjør deg glad😍 Og hvis Sebastian tilfeldigvis leser her inne – værsågod her har du en julegaveidè. Jeg heier på deg og familien din❤️

      1. Sebastian er ikke så avansert at han leser kommentarer men er innom og leser selve bloggen. Du har rett! Ringen er sluttet og puslespill blir nok en del av livet igjen ❤️
        Til jul ønsker jeg meg akvarie 😁 jeg har bursdag før jul så har ønsket meg det med den nærmeste familien ❤️

    2. Auch 😬
      Hadde lignende opplevelse . Én brikke manglet på et 1500brikker spill. Reiv også opp støvsugerposen osv. Kasta ikke spillet,la det bare tilbake i eska. Så skulle datteren min låne en cardigan av meg og oppi lommen på den lå altså “the missing link” ,,,8 mnd etterpå og x antall runder i vaskemaskinen….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg