Jævlig forbanna turist i Bergen sentrum

Magefølelsen idet jeg booket dette rommet skrek av all makt til meg at det var ett feilsteg men jeg valgte og høre på min kjære mann, jeg burde ha visst bedre!😳

Rommet fikk jeg til 1347kr for to netter og bjellene burde ha ringt allerede med prisen og merke. Jeg tok taxi ifra båten og til dette hotellet som ikke er ett hotell, jeg kom inni ett kjøpesenter og ba om hjelp av en dame på Rema 1000 som lå i kjelleren, dragende på en jævlig tung trillekoffert opp trapper og heiser og styr. Jeg kom til en låst dør.😳

 

 

Resepsjonen stenger kl16 og etter det er det ingenting man kan gjøre, hvordan i helvete kan noen som ikke er kjent her vite det? (sorry ordbruken) 😩

Enden på visa var at jeg gikk gatelangs her i Bergen sentrum som jeg mange ganger før har gjort men i langt lettere og gladere humør vel og merke. Har tatt inn på ett annet hotell og betalt 3190kr mer som jeg faktisk ikke har.

Jeg er sur og det mest på meg selv fordi jeg aldri hører etter når magefølelsen roper og skriker til meg, JEG burde faktisk visst bedre! nå legger jeg meg i sengen, sur som aldri før og blakkere en jeg var tidligere i dag. 

Det kunne jo alltids vært verre, det kunne vært midt på sommeren og null ledige rom og jeg kunne endt opp som husløs med en jævlig tung trillekoffert dragende etter meg. 😂

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Lykke til. Men du får det dekket 👌 eg måtte legge meg inn på håkonsvern når det ikke var ledig rom i Bergen.. Ja eg hadde med meg min mann 😂 vi fekk dekket både taxi og rom.. Fekk kvitering på båt til Bergen + taxi og rom å la det inn på reiseregningen. Lykke til med operasjonen 🤞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg