Intervju med KK og dagens gode gjerning! – Ett stk dyrt dyr i hus –

Det er ikke bare min kjære som får merke at jeg er hjemme igjen når det kommer til rydding og vasking, i dag har fisken også merket min vrede 😂

I går tok jeg ut plantene jeg hadde i karet fordi det ble helt grønt og forjævlig nedi der, men i dag tidlig fikk jeg dårlig samvittighet når fisken lå på bunn og sov.😂

 

 

 

Han så oppriktig lei seg ut og når jeg ser at han ikke trives så får jeg ikke fred i sjelen før jeg ser at fisken trives, så “ho mor” kjørte helt til Nordfjordeid på dyrebutikken og påkostet han 400kr mer, han starter og bli ett dyrt dyr!😂 nå har jeg kjøpt håv og fått rydda opp i bunnen av karet og skal fylle på litt sand slik at den nye planten får stått skikkelig og fisken får ett sted og sove om natta.❤️

Jeg trenger noe og styre med slik at bryllups nervene ikke går amok😂

Jeg skal la karet stå en stund og la fisken komme til hektene av sjokket av meg gå raptus og rydda i karet hans før jeg henter sanden og tar meg en runde til, det verste jeg vet er når karet er skittent og jeg tenker at når man først har dyr i hus skal dem trives! alle dyr, uansett om det er snakk om en fisk eller en elefant, dem skal alltid ha det bra. ❤️

 

 

Nå har vi fikset plakater som vi skal skrive på og henge rundt omkring på bryllups-dagen våres, jeg har sendt antall gjester til dem som skal lage maten til bryllupet, jeg har avtalt med frisøren slik at vi finner utav hvordan vi skal feste sløret og diamantene og jeg har faktisk blitt kontaktet av KK som ønsker ett intervju med oss etter bryllupet! 😁 dette livet blir aldri kjedelig hos oss som dere sikkert forstår. 😁❤️

Vi har hatt en finfin dag så langt på tur så nå blir det godt og finne sofaen for en liten stund før jeg setter i gang med karet til han Turbo! håper dere har hatt en bra dag, her høljer regnet ned men vi lar oss ikke påvirke av ting vi ikke kan gjøre noe med!❤️

 

Stor klem ifra oss😁

 

Oss 3 på tur

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg