Inpirasjon ifra hjemmet våres

Jeg og min kjære har en historie som ikke alle har, vi har faktisk klart og skape oss ett liv sammen og ikke minst ett hjem! da jeg ble sammen med han i mai i 2019 så bestemte vi oss for å være rusfri sammen. Vi klarte oss til september 2019 men fikk pusset opp massivt her i denne perioden der jeg ikke drakk alkohol. Vi sprakk desverre i september og i desember 2019 falt jeg ned trappen og knakk ryggen rett av, og siden den gang har vi ikke fått gjort noe mer men vi skapte oss den gangen ett grunnlag og ett hjem sammen som vi nå nyter i en rusfri tilværelse. Jeg har ikke ruset meg siden desember 2019 og hjemmet har blitt en viktig plass for meg. 

Som aktiv rusmisbruker følte jeg aldri at dette var mitt hjem, og for og være ærlig med dere såg dette mer ut som en rønne. Ingen kjenner seg igjen her og det føles godt at dette nå er ett sted jeg kan ta imot gjester uten og føle skammen over hjemmet mitt. Jeg og mamma kjøpte dette hjemmet sammen som første faste bopel og jeg har flyttet minst 30 ganger iløpet av mitt liv. Jeg ønsker å vise dere hjemmet jeg er så stolt over! det er her hjemme jeg finner roen og freden i kaotiske perioder, det er her jeg føler meg trygg og kan være meg selv. Alle fortjener ett hjem og ikke bare en bopel. 

Siden jeg jobber med det jeg jobber med i hverdagen, nemlig og hjelpe andre utav rustilværelsen og ut i det virkelige liv trenger jeg ett kontor! min kjære tenkte smart og laget til en løsning til meg på det store kjøkkenet, leiligheten våres er minimal og vi må utnytte plassen så godt vi kan. Her er den smarte løsningen!

 

Vi er veldig stolte over kjøkkenet våres! det såg rett og slett ikke ut før vi startet og på en økonomisk måte klarte vi og endre hele kjøkkenet uten å bli blakke. 

 

Nå har det seg slik at vi har hatt en stor vannlekkasje på badet våres, men vi pusset det opp før dette skjedde. Nå får vi alt på forsikring heldigvis, men vannlekkasjen gikk rett nedi sikringsskapet så det kunne endt ille for oss.

Her er badet nå, og dere ser på tapeten. Denne var overalt i leiligheten før vi startet! gremmelig!

 

Håper dere har fått litt innblikk i arbeidet vi har lagt ned i denne leiligheten og det er en glede å kunne si at jeg faktisk har begynt å bli mektig fornøgd med arbeidet og hvordan det ser ut her rundt oss. Ett hjem jeg trives i er viktig for min rusfrihet og stabilitet i hverdagen, det er her hjemme jeg skal være edru og da må jeg trivest i omgivelsene mine. 

 

Del gjerne folkens <3 Ha en nydelig søndag videre!

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Så koselig hjem dere har skapt dere. Dere har vært skikkelig flink med oppussing. Og helt fantastisk at dere har klart å holde dere rusfri så lenge .
      Fortsett med det fine, gode arbeidet dere har gjort hittil og i framtiden. Jeg heier på dere og lykke til videre med alt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg