Innflytningsfest for kjæreste pappaen min!

Godt i gang med innflytningsfesten i leiligheten til pappa ❤️ vi har handlet inn taco og alle er på plass omsider! Nå kan festen bare starte.

At pappa har funnet seg til rette på ett sted har endret hvordan jeg har det med meg selv, at vi slipper og bekymre oss og tenke på det ❤️ at han har fått ett sted hvor han trives og ikke drives hjemover er alfa  omega for oss som familie og ingenting gjør meg mer lykkelig! ❤️

 

Jeg tok ett bilde som beviser at den eldre generasjon er minst like ille på skjerm som oss yngre! 😁🤭❤️ God helg venner ❤️

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg