“Ingunn” var en hissig liten orkan, vel blåst folkens!

God morgen venner og velkommen torsdag den første februar!😁

I går hadde vi en hjemmedag og det er første gang jeg opplever at arbeidsgivere gir en fri på grunn av orkan! vi er rimelig vant med sterk vind og dårlig vær så jeg var ganske så klar i går for og si det mildt. Det har jo blitt blåst opp hvor ille dette ville bli! 🤭

Jeg har jo skole hele denne uka og har store vanskeligheter med å følge med og holde fokus, det kan jeg love dere ikke forenklet det når Sebastian også var hjemme. Om det ikke har vært vanskelig før var det faktisk enda verre i går så i dag har jeg kjørt han på jobb, slik at jeg kan studere på egenhånd.😂

Klart det raslet i huset og brua var stengt mesteparten av gårsdagen men for øvrig merka vi ikke stort til denne orkanen som har blitt snakket så mye om, strømmen gikk ikke en eneste gang og her inne i hula våres levde vi helt som vanlig.

I dag skal jeg sitte i undervisning til langt på dag og skal etter dette helt til Skei på styremøte.

Dette blir en lang dag! jeg håper at formen holder og at jeg ikke blir så altfor trøtt.😬

I helga braker det løst med loppemarked igjen og jeg gleder meg masse! men først to fulle dager med aktivitet før vi endelig kan ta helg igjen etter en uke som ikke ble helt som planlagt, men god likevel. ❤️

 

Ha en fantastisk torsdag venner🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg