Iltert lemen i badedrakt – thats me!-

Hello venner!😁❤️

Hvilken fin fredag dette har vært! ❤️ vi har fått en opplevelse for livet og noe som vi kommer til og snakke om i LANG tid! å oppleve bunnen på ei grotte og se mennesker spille musikk ifra en båt satte prikken over i`en på hele opplevelsen.😍

 


Vi har kjøpt massevis av gaver og suvenirer og vært skikkelig turister i dag og nå er jeg så sliten at jeg har funnet senga for en time-out imens Sebastian sitter på taket og nyter de siste solstrålene.🤭

 

Man blir ekstremt sliten her i Spania, vi er tross alt Nordmenn som igjennom hele sommeren har hatt altfor mye regn! jeg har også klart å brenne meg på ryggen på tross av massiv smøring og forsiktighet. Jeg klarte også å tråkke over når jeg skulle utav bussen men det merkelige var at jeg ikke kjenner noe i ettertid, jeg forventa å ha gjort det store men slapp unna med skrekken.😳

 


Nå er jeg glad for at vi nærmer oss kvelden og at vi kan få dagens pause ifra sola, vi koser oss skikkelig her men når jeg blir for varm så blir jeg en ilter lemen i badedrakt! 😂 lunta er kortere en ellers og jeg tåler ikke så mye som jeg pleier. 🤭

 

Nå skal vi njuta resten av kvelden og jeg skal prøve å kjøle meg ned 🤭 

 

Massevis av suvenirer og gaver ❤️
Dagens aktivitet: grottetur 😍
Sitter å venter på Sebastian som alltid 😂

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg