IKKE for sarte sjeler

Her sitter jeg da på toppen av ett fjell og ser utover. Jeg tenker igjennom hvor mange tusenvis av ganger den siste tiden jeg har vært iferd med og gi opp, bare gi slipp og falle tilbake til den gamle jeg.
Men så sitter jeg her da med en knukket rygg og har klart og komme meg opp hit av egen maskin. Ingen hadde trodd dette den dagen jeg knakk ryggen rett av. 


Om jeg klarer og komme meg igjennom disse dagene så beviser jeg nok en gang for meg selv at om jeg klarer dette så klarer alle det! Jeg håper virkelig det skinner igjennom hvor sinnsykt hardt jeg jobber akkurat nå med meg selv og hvor fort gjort det faktisk er og gi opp. 


Livet er sannelig ikke for pysekatter og bare de sterkeste klarer og stå i stormene. 

Hadde det ikke vært for de som heier meg frem vet jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort! ❤️

2 kommentarer
    1. Lykke til med flere gode dager. Friluftsliv og foto som hobby har vært til stor hjelp for mange. Det gir fantastiske muligheter.. Jeg kjenner til en behandlingsinstitusjon som for mange år siden bygde et mørkerom, anskaffet fotoapparat til utlån og gav kurs i foto og mørkeromsarbeid. Det skapte nye interesser og gav mange hye venner gjennom å melde seg inn i fotoklubber på hjemstedene. Flere kjente fotoklubber fungerte da som “ettervernsgrupper” uten at klubbene selv viste om det. Det er nå så mange år siden at jeg trygt kan nevne det. Mulighetene med foto som hobby er langt større i dag når man kan bruke data, noe som ikke medfører så store utgifter som film, papir og kjemikalier førte til.
      Lykke til. Den som ser rundt seg og legger merke til det man ser, har et langt rikere liv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg