Ikke barebare å slutte på ADHD-medisiner! vi har STORE planer på gang! – Ta en titt –

Å herreligelondon jeg merker at jeg har slutta på medisiner når jeg går i runding her hjemme og prøver og rydde 😳 å ta oppvasken samtidig som man går og smårydder når man har ADHD kan by på mange utfordringer. Jeg kan liksom jobbe i en time i strekk og jeg føler at jeg ikke har fått gjort noe, jeg er tilbake dit jeg var før jeg startet med medisinene og jeg kjenner at jeg savner strukturen dem ga meg men jeg tenker ikke å gå tilbake fordi jeg vet jeg har valgt riktig.❤️

 

Droppa sminka når jeg går og suller her aleine! Siste juleklassa igjen 😁


Jeg får gjøre så godt jeg kan og satse på at det er mer ryddig etter jeg er ferdig en det huset jeg hadde før jeg startet 😂

Nervene er til og ta og føle på! jeg får sug i magen hver gang jeg tenker på at jeg har kjøpt meg ny bil, det er vanskelig for meg å forstå at jeg har fått lån til og kjøpe meg noe av verdig, JEG liksom! 😳jeg har aldri stått i en slik posisjon før, der jeg faktisk kan kjøpe meg noe å vite at jeg ikke vil få problemer med å betale tilbake, det er en frihetsfølelse som jeg unner alle! ❤️ dette er ett viktig steg for meg personlig selv om det bare handler om en bil.

 

Planen er at jeg får bilen i morgen, planen er også at jeg skal på seinvakt i morgen så jeg krysser alt jeg har for at jeg får kjørt på jobb i splitter ny bil, det hadde vært heeelt perfekt!😁

Vi planlegger også julehandel neste helg, med show i Bergen i Grieghallen  og en romantisk overnatting på mitt favoritt-hotell der. Klart vi må ut på langtur når vi har fått ny bil! OG vi savner familien, IKKE minst!❤️

 

Når jeg tenker på fremtiden så finnes det ingen bekymringer i magen, jeg vet at vi er på god vei og har så mange ting og se frem til, jeg er bare helt sikker på at det vil gå oss godt, det er deilig å tenke positive tanker igjen. ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg