Ifra rus til julehus! surrealistisk og være tilbake i ett normalt liv etter 18år utenfor

FOR en dag dette har vært! 😳 vi ankom Måløy med Hurtigruta i femtiden i natt og jeg har holdt det gående hele dagen! de siste forberedelsene før jul skal unna før Sebastian har sin siste arbeidsdag før jul i morgen. Vi er ett par men ikke ett hvilken som helst ett! vi er rusavhengige og tar jula og livet tilbake. Jeg har vært i aktiv rus i 18år, jeg har rusa bort alt dette fantastiske og ikke sett gleden i denne høytiden her, jeg fatter ikke hvor blind det går an å være! 

 

 

 

Jeg har fått gave i dag! mitt første kunstbilde! <3
Kystkvinnene i arbeid <3

I dag har jeg pakket inn de siste gavene (forhåpentligvis), jeg har byttet batterier i alle duppeditter som plutselig slutter og virke HELE TIDEN!😳 jeg har vasket bilen, satt opp juletre nede med mamma og dem og lagt på plass alle pakkene, jeg har pakket utav bilen etter juleturen til Bergen og familien til min kjære, jeg har ryddet og styra og nå føler jeg at jeg nesten er i mål!❤️🎅🏻

Snart i mål! nå er det jul i heimen

 

Nå fikk jeg en gave på døra ifra ett vakkert menneske med en god sjel! hun ga meg kunst, noe som er den første kunsten jeg noensinne har hatt, i livet har det ikke vært plass til slike saker og jeg har aldri sett skjønnheten i slike ting. Nå er jeg stolt eier av dette bildet av Kystkvinnene.❤️

Tone Andal er en pådriver for gatekunsten vi nå kan nyte i byen jeg bor i ❤️

Link til gatekunsten finner dere her: https://xn--streetartmly-2cb1y.com/

Tårene triller som alltid når jeg får gaver og denne uka har vært helt vill! jeg har feiret 2årsdagen for rusfriheten og bursdagen min, RETT før jul! ❤️

 

DENNE måtte jeg bare ha!

Nå ser jeg virkelig frem til og feire jula 2021 sammen med dem jeg er så glad i, jeg håper at vi har prestert og ta jula tilbake og jeg kjenner julestemningen i kroppen og det skal jeg love dere at det er mange år siden sist. ❤️

 

Har gått rundt i hele desember og bytta batterier i alt, spesielt disse stjernene…..

Jeg fikk ett tips ifra en leser da jeg skrev at jeg er på jakt etter tradisjoner jeg og min kjære kan starte! hun skrev at vi burde kjøpe en julekule for hvert år rusfri og på Hurtigruta fant vi akkurat en slik en! nå har vi kula for i år, som ett deilig minne om dette fantastiske året vi har hatt, men vi mangler for 2019 og 2020. Om dere vet hvor vi kan skaffe slike, så gi en lyd. 

Siste pakkene pakket inn, forhåpentligvis.

I dag skal jeg på det tradisjonelle juleselskapet hos tanta mi, jeg setter pris på slike tradisjoner som gir denne julegleda og jeg håper at denne følelsen varer hele jula. Nå skal jeg sulle og styre meg i hjemmet i noen timer til, jeg fatter ikke at vi har klart og skape oss ett så trygt og godt sted for oss begge med tanke på hvordan denne leiligheten så ut før, vi har pusset opp hvert eneste rom og tatt det tilbake. Nå er dette våres julehjem! 

❤️❤️❤️

 

Treet på plass nede med mamma og dem, det er der vi tilbringer tiden på juleaften i år.

Jeg håper at jeg kunne bidra med litt julestemning med dette innlegget, jeg håper at dere vil følge oss videre på denne reisen! vi har valgt og dele uten filter hele denne prosessen og veien tilbake til livet, dere følger oss ved å melde dere inni gruppa vi har laga til bloggen under her. 

Med dette ønsker jeg dere en riktig god jul, ta vare på hverandre.❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg