Ifra gjeldsoffer til oppegående, klamrer meg fast til det som faktisk fungerer.

Jeg takker i dag alle høyere makter for at jeg har foreldre som faktisk ikke kan noe når det kommer til tekniske ting og ordninger på internettet, jeg takker og priser meg lykkelig for at dem trenger meg akkurat i dag til og fikse og styre slike praktiske ting som skattemelding og kjøring til butikken, ellers vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort og jeg frykter at jeg hadde gått på veggene. Det er ikke ofte jeg setter så pris på og bli satt igang i jobb, men akkurat i dag var dette kjærkomment! 

Jeg er også takknemlig for at jeg i år fikk igjen på skatten og ikke disse sure baksmellene jeg har fått ett par år på rad, slik at jeg kunne sette meg ned og bli kvitt masse regninger! dette “normale” livet har vist meg hvor viktig det er å være på pluss-siden og jeg vet at jeg ikke ønsker meg tilbake til og være en gjeldsslave som jeg har vært mesteparten av mitt voksne liv. Akkurat i dag er det godt og få unna disse praktiske tingene for og unngå og grave meg selv nedi alt kaoset jeg føler på.

Akkurat i dag prøver jeg og holde meg fast i disse tingene som fungerer, disse tingene jeg faktisk får til, og de små gledene jeg kan plukke opp på veien. Jeg er veldig glad for at foreldrene mine sine praktiske problemer ble mine akkurat i dag 🙂 og veldig glad for at jeg oppi det hele faktisk har kontroll på økonomien min og rusfriheten. Å klamre seg fast til de tingene som faktisk fungerer kan få en igjennom dårlige dager og tyngre tider, for meg har dette vært viktig de siste dagene. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du har masse i livet ditt som fungerer❤️ Du har en kjæreste som vil deg vel og som er bra for deg. Du har jobben med gruppene. Du har et trygt sted å bo, og ordnet økonomi. Du har mot til å være ærlig. Du er rusfri, og du vil forbli rusfri. Du har håp og drømmer for fremtiden. Du greier å se nytteverdien i å stå i følelsene nå, selv om det er tøft – for du vet at det vil være verdt det. Jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg