I våres familie deler vi på spriten!

På en av våres tusenvise handleturer går ruta som den alltid gjør, og vi kastet oss rett i spriten jeg og min far 😊 jeg fikk ett anfall av ticks og sa høyt ut til noen jeg kjenner at i denne familien deler vi på spriten. Først etterpå såg jeg at det var mange som fikk med seg spøken min, og alle her på stedet vet at både jeg og pappa har alkoholproblemer så flere fikk seg en god latter.
Jeg kom ned til pappa en times tid senere og han lo fortsatt av kommentaren i butikken, og det sier litt om humoren i familien! Vi har rett og slett hatt så mye motgang og dritt at vi nå bare fjoller og spøker alvorlige ting litt bort og vi to som begge er rammet av sosial angst blir dagens innslag på butikken på en helt vanlig mandag!
Den beste kuren for angsten er og trosse den og det gjør godt i sjelen og få andre til å le, både av meg og med meg 😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg