I slike stunder vurderer man og legge ned hele bloggen

Det har komt meg for øre at det samme som har skjedd meg flere ganger nå skjer med en annen blogger. Jeg burde i bunn og grunn sett på dette som en god ting for meg selv siden hun tross alt er en av mine konkurrenter!
Jeg er ikke en slik person og velger og stå opp for andre mennesker og ta ordet når jeg føler på urettferdighet.


Mennesker i grupper på Facebook driver en vandetta imot oss bloggere, det blir rapportert over lav sko på feil grunnlag og vi blir mistenkte for og spre ondsinnede linker og støtende innhold! Det tenker jeg er det verste! Vi er helt vanlige bloggere som skriver om helt vanlige ting, og jeg har ikke sett ett eneste ondsinnet ord på noen av bloggene som har blitt rapportert på dette grunnlaget.


Denne gangen handler det ikke om meg og min blogg, det er ikke meg det går utover denne gangen men jeg kjenner så godt frustrasjonen til Lene! 🌹

Å være en blogger er en jobb! Den blir en del av deg og veldig få vet hvor mye arbeid som faktisk ligger bak innleggene våres! Vi legger sjelen våres i noe som blir viktigere og viktigere for oss for hver dag som går og den bloggeren som sier at lesertall ikke er viktige lyger!

Det verste med denne situasjonen er jo at det blir rapportert ifra grupper som faktisk er laget for akkurat dette! Deling av blogg! og jeg kjenner jeg blir frustrert og forbannet når dette skjer gang på gang. Noe må gjøres!

 

Jeg har selv vært i samme situasjon og denne avmakten man føler på er vond. Man føler seg mistenkt for noe man overhode ikke står for og motivasjonen synker rett ned. Man jobber hardt for å blogge, man legger sjelen sin i det også får man dette rett i trynet. 😞

Besøk Lene sin blogg her:https://leneetarnes.blogg.no/

Vis henne at vi støtter henne ❤️ jeg vet det er vanskelig og holde på motivasjonen, jeg vet at det enkleste hadde vært og bare legge ned bloggen men tenk på gleden den gir deg! 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

9 kommentarer
    1. Wow for et støttende innlegg, dette satte jeg så stor pris på at jeg faktisk ble skikkelig rørt ♥️ Tusen takk for støtten fra deg, du er fantastisk 🙏😍
      Slike ting booster min motivasjon
      #vistårsammen

      1. Jeg har blitt totalt blokkert fra facebook, så blokkert at 849 av mine innlegg er borte og tydeligvis inneholder støtende innhold. Jeg får ikke delt en eneste link, det lyser røde lamper uansett hva jeg prøver på. Jeg er bannlyst! 😭

        1. I all verden!? Har lest mange av dine innlegg, men har ikke fått med meg at du er direkte støtende i stilen. Trøst deg med at du ikke er alene. I mars mistet jeg, over natta, halvparten av mine lesere. Algoritmene ble endret, og mange, ja halvparten, fikk meg ikke lenger opp i feeden. Siden 95% av mine lesere kommer fra Facebook ga jo det selvfølgelig drastisk fall i lesertallene. Har fått maaaange meldinger fra folk som ikke lenger finner meg. Det er greit, min tid er uansett over, men VELDIG rart at du har blitt bannet. Har du sendt mail til FB?

          1. Hva deling angår, så tror jeg det er noe feil med FB for tiden, for når jeg deler innleggene fra bokhandlerne, så er det bare min tekst som kommer opp. Innlegget fra bokhandlerne vises bare et par-tre minutter før det forsvinner.

          2. Nei, jeg er nok ikke den som har de mest støtende innleggene eller som det sies på FB, ondsinnet! Ja, har snakka med flere som har opplevd lignende. Det er jo så uhyggelig at man ikke kan dele en link til leserne sine. Vi er jo enkle mennesker og ønsker det enkelt. Så klikk på en link er viktig. Jeg er jo avhengig av mine lesere på både siden min og min private FB for i det hele tatt å synes på listen. Det ser ut til å gå bra både i går og i dag 🙏 Og det er jeg glad for, men hele greia er så utrolig kjipt, spesielt når jeg vet at jeg følger alle retningslinjer. Jeg har sendt melding til FB, men det tar vel for alltid å få svar.

            Din tid er over? Det er ikke over før du vil at det skal være over. Så det er ikke noe å ville 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg