I morgen blir skjebnen bestemt – Ingen vei tilbake

I morgen skal jeg kjøre 888km Måløy-Bergen-Måløy og skal på time på Haukeland sykehus med ryggen. Jeg skal møte legen som opererte meg den gangen og det blir spennende og høre hva planen fremover er. Jeg vet at operasjonen er i nærheten da jeg skal fjerne to plater og 9 skruer som har holdt ryggen sammen og jeg må si at dette vil endre hele livet mitt fremover og det store målet er og bli smertefri etter ulykken. 

Jeg har snakket med legen i telefonen og da kunne han fortelle at han ikke klarte og fatte hvordan jeg hadde klart og skade meg så alvorlig helt selv, han mente at slike skader var skader man så i alvorlige ulykker, som kollisjoner eller lignende. Det skal bli bra og snakke med disse menneskene som jeg faktisk ikke husker igjen, for jeg kan love dere at jeg var slått ut av morfin den tiden jeg ble liggende i Bergen.

I morgen avgjøres min skjebne, det blir bestemt hva som skal skje fremover og hva jeg har og forholde meg til. Hvem vet? kansje jeg kan se en jobb i fremtiden og at livet faktisk for alvor kan gå tilbake til normalen? en normal uten rus og smerter? 

Jeg har så mange drømmer, ting jeg ønsker og gjøre og det eneste som stopper meg er ryggen, jeg gleder meg til og slippe og bli minnet på denne ulykken hver eneste dag og jeg gleder meg til og få svarene jeg trenger i morgen. På samme tid er jeg kjempenærvøs og håper jeg får sove i natt.

I slike stunder er jeg veldig glad for at jeg startet denne bloggen og fikk heiagjengen min som jeg hører i mitt indre når jeg sliter, bokstaveligtalt så tenker jeg på alle dere som sitter og leser innleggene mine når jeg kjenner at det butter skikkelig imot, dere gir meg en vanvittig motivasjon og inspirasjon til og kjempe videre! tusen takk!


Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

16 kommentarer

Siste innlegg