I kveld skal vi på party!

I kveld bryter vi mønsteret og rutinene våres ❤️ I kveld er vi inviterte i Mary Kay party hos en venninne av meg! Det blir godt og gjøre noe på en lørdagskveld! Det har blitt lite av slike ting under pandemien og nå husker jeg ikke hvordan det var og være sosial på lørdagene lenger. Dette blir gøy!

 

Dette har vært en behagelig dag i heimen og vi har bare slappet helt fullstendig av, jeg kjenner at nervene presser på nå som foredragholdingen nærmer seg og kjenner at jeg må få jobbet mer på dette! Jeg er en ekspert på og utsette ting i det lengste men jobber best under press.

 

Vi er på vei på Eidadagene! Blogges snart igjen ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg