I kveld er jeg ruset på livet <3

Reklame | Ellos.no

Denne kvelden her har vært helt fantastisk! Det har vært en perfekt avslutning på en Torsdag og jeg kunne ikke vært mer fornøgd! Jeg er i godt humør og har ikke så vondt etter å ha malt halve trappen i dag, heldigvis!

Hele familien flint har vært på tur, og turen gikk til nydelige Kannesteinen, og utsikten vi kunne smykke oss i var bare helt hærlig i kveld! Min kjære prøvde å komme seg oppå steinen, men uten hjelp ble dette en umulig oppgave, men gutten har iallefall pågangsmot da han prøvde flere ganger, så han gir seg ikke så lett, og det er en god egenskap og ha! Det var godt å komme seg litt bort, og nyte den kalde luften som er ute i kveld, man får klarnet hodet og tankene når man opplever magien som er i naturen. Jeg blir helt alvorlig ruset når jeg får oppleve slikt, og mange vil kansje ikke tro det, men jeg opplever rett og slett en rusfølelse når jeg kan se utover noe så vakkert som dette er, det er deilig å få denne følelsen og i tillegg våkne helt frisk i morra tidlig <3 billig er det også 😉 Det er på slike kvelder alt bare er verdt alt strevet, og alle disse dårlige timene man har vært igjennom, alt bare får mening og man lever bare i øyeblikket. Det er helt fantastisk for meg å få slike oppturer som dette er, når jeg har det litt trått ellers, og det gir meg så sinnsykt mye motivasjon til å gå videre, og bare kjempe enda hardere. Det kommer til å komme tusenvis av nedturer fremover og det kommer til å bli kjempevanskelig i perioder, jeg er ikke naiv og vet hva som kommer, jeg er bare ett barn i denne sammenhengen, og aner egentlig ikke hva jeg driver med, men så lenge jeg lytter til alle de som har gått denne veien før meg og lykkes, så tror jeg at jeg er i gode hender. Jeg har alle forutsetninger for å klare meg denne gangen, fordi jeg er sammen med verdens beste mann som gjør alt for meg, og vi gjør alt for fremtiden våres sammen <3 jeg føler meg så heldig som endelig har møtt den rette for meg, og trodde aldri i mine villeste fantasier at jeg skulle få oppleve ekte kjærlighet <3 han gjør meg til ett bedre menneske, og det er ett godt utgangspunkt for denne kampen vi kjemper sammen. Jeg har aldri hatt noen å kjempe sammen med før, og det blir enklere uannsett hvordan man snur og vender på ting. Vi gjør aldri noe for hverandre når det gjelder våres rusfrihet, og der setter vi oss selv alltid først, men vi støtter hverandre i alt vi går igjennom, og med den høyeste respekten og kjærligheten for hverandre vi kan gi. Vi har absolutt alle forutsetninger for å klare oss godt i fremtiden, og jeg ser frem til å si ja til denne mannen her <3

familien våres fungerer, og vi tar denne dvalen med godt mot her i huset, og det har ikke ført til noe større krangler. Det ville det blitt før, og det viser seg at kommunikasjon faktisk er nøkkelen i alle forhold. Vi fungerer bare bedre sammen nå enn før, og jeg tror ærlighet er en av nøkkelordene når det kommer til pårørende til misbrukere. Rollene forandrer seg plutselig og det tar tid for folkene rundt oss og tilpasse seg at vi ikke lenger trenger å bli passet på, og at vi faktisk kan hjelpe dem isteden for at dem hjelper oss 🙂 det tar tid og tilpasse seg den nye familien, men vi klarer oss veldig bra!

Denne rusfriheten har forbedret veldig mange områder i livene våres, og det er helt vilt hvor fort ting har forandret seg rundt oss. Jeg vet hvordan jeg er når jeg ruser meg og har prøvd å ordne opp for meg der jeg vet jeg har gått over streken, og jeg møter en forståelse og det virker som folk stoler på meg, og det hadde jeg faktisk ikke trodd ville komme så lett. Jeg trodde egentlig at jeg ble møtt med skepsis og at folk ikke ville tro at jeg faktisk hadde skjerpet meg. Jeg tenker det kansje har med å gjøre at jeg har gått så offentlig ut og stukket meg frem og stått frem på en så brutal måte.. hehe.. jeg har jo faktisk ingen tjangse å gå tilbake, for da hadde dette også blitt veldig offentlig og flaut, så dit går jeg aldri denne gangen 🙂

Jeg føler meg mer positiv innstilt nå, og håper det varer lenge nå! Jeg er lei av å ligge her og syns synd på meg selv, og er glad jeg startet prosjektet mitt i dag, selvom jeg bare kom halvveis er jeg på vei! Det er det viktigste. Tingene jeg gjør tar ekstra tid, men da får jeg selv bare tilpasse meg, uten å bli deppa og nedfor… det er mange ting jeg ikke lenger klarer å gjøre, men for pokker er det mange hundre andre bra ting jeg kan gjøre. Fullt fokus fremover!

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Sport Performance

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg