I kveld banket jeg 3 voksne mannebein!

Yesss! and the winner is…….. Monica! 

Jeg er en ekstremt dårlig taper og en enda verre vinner, jeg prøver og skjerpe meg og ikke vise gleden så åpenlyst foran taperne, men jeg klarer det liksom ikke helt. Jeg kjenner hvordan blodet pumper og at hele kroppen er klar for kamp, i alt spill… uansett.  Det kan være så enkelt som yatzy! 😂

FOR en dag dette har vært! som startet grytidlig i dag tidlig med kjøring på båten, besøk til familie, snapping på mab sin snapchat OG bowling med gjengen! det hele toppet seg med at vi hentet en hel kasse med bakevarer i kveld igjen, men den er plassert på kjøkkenet og utdelingen må bare vente til i morgen. Døgnet har rett og slett for få timer! ❤️

Responsen på denne bloggen er også helt VANVITTIG!❤️ tilbakemeldingene og støtten dere gir meg er helt overveldende for meg, og jeg fatter ikke hvordan jeg har vært så heldig! jeg har verdens beste lesere! ❤️

Jeg har rett og slett hatt en helt fantastisk dag med de menneskene jeg er glad i og har fått gjort disse tingene som gjør meg lykkeligst! det er slik livet skal være, jeg er på riktig sted nå… jeg bare kjenner det på meg og det føles så deilig og få lov og kjenne på det en stund, til det braker løst igjen.❤️

Mennesker som meg tar aldri slike ting for gitt, disse små øyeblikkene av fullstendig lykke, denne lykken man før fant i rusen men som nå kan finnes i bare det og vinne en runde bowling sammen med dem man holder nær! ALDRI hadde jeg trodd at dette var mulig, ALDRI… 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg