I gode og onde dager til døden skiller oss ad

Denne mannen skal jeg gifte meg med om 252 dager! ❤️

Du vet du elsker mannen din når du er sengeliggende med influensa og ligger og leter etter irriterende lyder på youtube bare for og irritere han. DET er kjærlighet det! 😂

 

 

 

Du vet også at du har funnet den rette når dere er syke sammen og halvt sengeliggende begge to og finner ut at man har en enda verre humor (om mulig) når man har influensa. Vi har faktisk grått flere ganger i dag, av latter!😂 

Noen ganger passer vi så godt sammen at jeg øyner ugler i mosen, vi passer rett og slett så godt sammen at jeg blir litt paranoid, det må jo være noe feil på han her. ❤️

Middagen han laga i dag!

Match made in heaven! og jeg er så heldig som får dele livet mitt med en likemann og en som vet hva han snakker om, det føles befriende og slippe og forklare seg hele tiden, ta hensyn og ikke vite hvor man har hverandre. Det føles lett og leve sammen med deg Sebastian og jeg gleder meg til og bli kona di! ❤️

I dag har vi snappet ifra sykesenga på mab sin snapchat! anbefaler denne på det varmeste til dere alle. ❤️

 

Dette har vært en veldig fin dag faktisk 🌹

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg