I går gikk jeg på en SKIKKELIG smell!

Annonseinnlegg

Dagen i går var en dag fylt med store forventninger, og jeg har stresset som en GAL for å få til denne dagen! Som ble helt super til slutt, når vi kom oss av gårde. Jeg har organisert, tenkt igjennom og bygd opp sånne forventninger til meg selv at jeg gikk på en skikkelig smell i gårkveld!
Først og fremst våknet jeg kl5 om natta, jeg begynte med en gang å planlegge dagen og stresset meg egentlig igjennom det hele.
Lånet kom ikke før det kom uannsett, så vet ikke hva jeg lager drama for. Men vi kom oss avgårde i fin tid, og hadde den mest fantastiske kjøreturen til Langevåg jeg noen gang har hatt, vi hadde baby i baksetet og jeg fikk han til å sovne bare med kos <3 jeg har vært redd babyer siden jeg selv mistet mine, men nå har jeg en annen ro over meg og liker meg i tassen sitt nærvær. 🙂 vi spilte norsk musikk på CD og hadde masse fine samtaler, normale samtaler, som jeg ikke har hatt på noen år nå.. .. eller kansje aldri før. Livet er spennende å diskutere, og det gjor vi mye av i går!
Det var så deilig å være sammen med noen jeg vet ikke har utfordringene som jeg har! Men som prøver å sette seg inni dem for å forstå meg, og det føler jeg disse vennene mine gjør, i aller høyeste grad. Dem hjalp meg masse i går med henting, sjekking av bil og det praktiske!
Vi ble møtt av en helt fantastisk dame som bydde oss på kaffe og en hyggelig stund, så hele overdragelsen ble en kjempeopplevelse.
På veien hjem spiste vi burger som dere såg på bildet fra i går :P. Og vi handlet litt.
Dagen ble rett og slett for lang for meg, med tanke på at jeg kjørte så mye i tillegg. Jeg tror både jeg og Stine var slitne når vi endelig kom til Måløy seeent på kveld. Jeg var så sliten i går at jeg ikke lenger klarte å tenke, ikke snakke med noen eller fungere normalt. Bare noen sa noe til meg klarte jeg ikke å organisere hva dem sa og forstå, og jeg måtte bare be om en pause. Jeg sier ikke at jeg gikk på en smell som att jeg holdt på å begynne å drikke igjen, det skjer ikke, men for 2 gang etter jeg slutta mistet jeg litt kontrollen over meg selv.. jeg kjente selv at det var altfor mye for meg, at jeg hadde hatt så store forventninger, gjort så mye at jeg var helt tom for krefter. Det var godt å legge seg i går, men jeg låg leeenge og tror klokka var 2 da jeg endelig fikk sove, hele kroppen prikket, hodet var som bomull, men jeg fikk ligge med armen til min kjære rundt meg, da jeg svelget den store stoltheten min og sa rett ut at jeg ikke har det bra akkurat nå. Hadde dette vært for 2 mnd siden hadde jeg aldri nevnt at jeg ikke hadde det bra i natt. Jeg hadde blitt liggende hele natten og vri meg, og ødelagt enda en dag bare med tankekjør..
men i dag våknet jeg 5 igjen med ett lettere sinn og klarere tanker. Jeg er ikke tom som i natt, og jeg dveler ikke over det. Så jeg føler jeg har lært mye av meg selv og komt meg langt bare på disse mnd etter jeg sluttet, og etter jeg begynte å gjøre forsøk på å bli faktisk kjent med meg selv og hvordan mitt sinn fungerer! Da klarer jeg å kontrollere mine egne reaksjoner på en HELT annen måte. For om dette hadde vært før så hadde jeg gått på en skikkelig smell og kansje såtte her med tuborgen igjen!
Nå står iallefall bilen min parkert på parkeringsplassen, og jeg kan lærekjøre når jeg ønsker det. Dagen i går viser at jeg har kontroll også på vinterføre, i mørke og har blitt mye bedre på plassering og fartavpassning. Dette går rett vei, og for meg er det ikke viktig å komme fort frem, eller kjappe meg for å få lappen. Jeg skal bli en sikker sjåfør som ser situasjonen før den oppstår, min oppmerksomhet skal kunne være på mange plasser i trafikken sånn at jeg får med meg alt som skjer, og jeg skal ikke komme i en situasjon der jeg skader meg selv eller andre!

vil jeg over til noe annet! Som jeg tenker er mer alvorlig enn å få seg en liten smell etter en lang dag!
Jeg har fått høre noe som fikk meg skikkelig forbannet, skuffet på menneskeheten, og sjokkert. Jeg fatter ikke at folk kan si noe slikt uten å vite noe sikkert, jeg forstår heller ikke at folk som vet hva rykter kan gjøre velger å gjøre dette mot ett annet menneske, og jeg håper av hele mitt hjerte at personen dette gjelder tar dette til seg og vurderer neste gang det blir valgt å si så sårende ord. Jeg tilgir deg, men dette må du lære av, virkelig.
Noen har sagt at jeg har mistet jobben fordi jeg har stjelt øl der. Dette stemmer overhode ikke! Jeg har vært lovlig sykemeldt hele tiden jeg ikke har vært på jobb, og jeg har ikke Mistet noen jobb.
Når det kommer til stjeling, så er jeg godt oppdratt av mine foreldre til å vite at det som ikke er mitt, ikke er mitt! Jeg har aldri stjelt noe i hele mitt liv, og det krenker meg så inni pokker att noen kan si noe slikt! Dette er faktisk det værste noen kunne sagt om meg, da det angriper hele min intregritet, min person og min sjel. Alle som kjenner meg vet at jeg er en giver og ikke en som utnytter andre eller stjeler fra noen. Jeg gir heller hele min egen hånd, enn å ta imot en 100 lapp når jeg selv ikke har noe. Og jeg skal ikke ha på meg at jeg har stjelt noe som helst. Skam deg
Jeg har mottat penger fra nav uten å ha rett på det, det er stjeling, og jeg har gjort opp for meg. Jeg har aldri stjelt fra privatpersoner eller butikker, og det er faktisk ikke mange rusmisbrukere som kan si det! Uannsett hvor rusa jeg har vært har jeg hatt denne holdningen gravert i beinmargen min, og derfor tar jeg dette opp her på bloggen i offentligheten, fordi jeg må bli ferdig med dette. Når jeg har avsluttet innlegget så ønsker jeg ikke å tenke på denne kommentaren lenger, jeg vil gå videre i hverdagen uten å tenke att noen der ute kansje går med disse tankene. Det hadde vært det værste for meg.

Å tenke før man snakker om andre er viktig, spesielt på en liten plass. 1 rykte kan ødelegge livet til ett annet menneske, og da er dette din feil.

Jeg legger ved noen bilder av genseren jeg kjøpte meg i går! Også legger jeg ved en link til noen sko jeg har lyst på! Her er skoene og bildene 😉
Ha en finfin fredag!

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg