I går flyktet jeg ifra følelsene mine og i dag skal jeg se fremover og søke meg inn på skole!

I går snappet jeg på snapchatkanalen til Metalheads against bullying og temaet for uka handlet om å flykte ifra sine egne følelser.

 

Jeg følte det ble litt ironisk at jeg druknet meg i fysisk arbeid på bursdagen til minstemann og selv på ett vis flyktet litt ifra følelsene mine i hele går.❤️

 

Noen ganger tenker jeg det beste er å holde tanker og følelser på avstand men at over tid kan det være skadelig, man kan ikke flykte for alltid men man må på samme tid skåne seg selv og ta litt og litt.

 

Dagen i går ble en bra dag, jeg kunne ha lagt meg i fosterstilling i senga og blitt der men etter som årene går blir det lettere og forholde seg til, det vil alltid gjøre vondt men jeg klarer å håndtere det etterhvert som jeg gjør meg erfaringer som viser at det faktisk går bra.❤️

 

Ingen har bare gode dager, dårlige dager er en del av livet som vi alle må forholde oss til på ulike måter.❤️

 

I dag er det på tide og se fremover igjen, tenke langsiktige mål!😁 tenk at jeg har blitt ett menneske som kan legge slike planer, jeg som ikke før kunne planlegge morgendagen en gang. I dag skal jeg printe ut søknad til skolen og sette meg ned og jobbe litt med denne, det er SURREALISTISK! 😳 jeg er både vettskremt men nysgjerrig om dere skjønner…..😬

 

Jeg er ett menneske som liker å ha det slik som jeg pleier, jeg liker å gjøre disse tingene jeg er god på og nå skal jeg kaste meg inni noe jeg ikke aner noe om! jeg er på bortebane! 😳❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg