I ett fengsel for første gang

I dag har vi besøkt noen i fengsel for første gang for oss begge. På tross av en livsstil på grensen av lovligheter har vi klart og holde oss unna kriminalitet som fører til fengselsstraffer. Jeg trodde aldri jeg måtte oppsøke slike steder men her sitter jeg da og har akkurat vært innom ett av landets fengsler. Det føles rart.

 

 

I Norge er fengslene som hoteller og dem lever ganske så godt men man merker at dem blir soneskadet og tankegangen blir innskrumpet til det som foregår der inne i det lukka samfunnet. Jeg håper jeg aldri slipper og gå tilbake i en slik setting. 

 

For pysa meg var dette nervepirrende men også utfordrende. Jeg har godt av og komme meg utenfor komfortsonen min men skulle helst sluppet og besøke noen på ett slikt sted. Jeg håper fremtiden blir bedre enn fortiden ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg