I dag har vi virkelig levd livet!

Jeg starta denne dagen med og ha dårlig tro på at denne lørdagen ville bli noe særlig, samarbeidet her hjemme har skrantet den siste tiden så jeg hadde nesten ingen tro på at det ville skje stort her i dag.🤭

 

Lite visste jeg at allerede klokka 14 var hele huset shinet OG jeg hadde fått meg en deilig og varm dusj!😁

 

Og som jeg sa tidligere i dag ville lysten til å gjøre andre ting komme susende med det samme alt var gjort!❤️

Vi har vært på kafe med svigerfar og spist deilig ostekake!👇

 

 

 

 

Vi har også vært på besøk hos pappaen min og tatt han med oss hjem👇❤️

 

 

 

I kveld skal Sebastian vise kunster på kjøkkenet (som nå er rydda!) og lage fajitas! vi har invitert svigerfar på middag og tenker og ha en spillkveld her hjemme.

 

Det nye spillet Sequence skal sette stemningen i stua!👇❤️

 

 

Kroppen er fylt med en lettelse over at vi har fått til så mye i dag, først etter dette føler jeg at jeg virkelig kan ta helg på ekte. Jeg vet det høres rart ut, at noe så lite kan bety så mye men i mitt hode står jeg bare og stamper når det flyter rundt meg.😬

 

At å vaske og rydde huset kan utgjøre en så stor forskjell i mitt eget hode forundrer også meg, men først nå kan jeg faktisk få gjort de andre tingene jeg har lyst til.🤭😁

 

En fred har atter igjen tatt bopel i sjela mi, nå er jeg klar for og bare gripe dagen og bare nyte øyeblikket ❤️👇

 

Ha en magisk lørdagskveld venner ❤️ Stor klem ifra oss 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg