I dag endres jeg for alltid!

Nå teller jeg ned timene her ❤️ Halv fire er timen og jeg skal endres på en positiv måte for alltid ❤️ Det er noe jeg kan stå inne for så det blir ingen operasjon og jeg har ingen planer om og legge meg under kniven! Egentlig er jeg veldig fornøgd med meg selv og dette vil vise meg hver eneste dag hvor langt jeg har komt! ❤️

Jeg skal sette ett punktum for 18år med rusmisbruk og hedre kroppen min isteden for og hate på den. Den har tross alt bært meg igjennom alvorlig sykdom og latt meg få slippe og bli lam for livet etter og ha knekt ryggen rett av. 

Jeg har helt siden jeg var liten drevet med selvskading og med dette vet jeg at jeg aldri vil skade meg selv igjen. Dette gjør jeg bare for meg selv ❤️ Jeg gleder meg til og dele dette med dere! 

 

Nå har vi fått deilig frukost og jeg skal lade opp til denne spennende dagen! Vi har det veldig godt ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg