Hysterisk anfall! – Denne heimen trenger ei dame og godt med stell –

FOR en dag dette her har vært folkens! jeg er HELT ferdig!😳

Jeg pleier og skryte min kjære oppi skyene på denne bloggen her og passer på og påpeke alle hans gode egenskaper og kunster men jeg har funnet en ting som faktisk jeg i dag må trekke frem.😳

Han har hatt ferie i mange uker nå imens jeg har jobbet 100%, og da mener jeg på ekte ferie! 😂 han og svigerfar har lagt foringer i alle vinduene her og ALL kudos for det! dem har vært kjempeflinke men heimen ser ut som ett bomba h…hus.😳

 

 

 

 

Vi var på shoppingtur tidligere i dag og siden vi kom heim har vi faktisk rydda og vaska siden, jeg nekta og handle før kjøleskapet var skura ned og jeg tok meg selv i å få ett hysterisk anfall (dramatisk som jeg er)😂. Jeg får HELT klaus og jeg merker hvordan min OCD går utover de nære og kjære, jeg kommer sikkert til og gå hele denne uka og vaske og pirke her hjemme, for og få det på min måte skal vite. (jeg innser hvor irriterende jeg kan være).😂

 

 

 

Det er faktisk mer travelt og ha ferie og være hjemme enn å være på jobb og gjøre mitt der, det har gått i ett siden jeg stod opp i dag tidlig og jeg kan ikke huske sist jeg fikk gjort så mye igjennom en dag. Nå har vi akkurat vært og handlet mat (det var faktisk skrapa her hjemme), og jeg har truet Sebastian om at han aldri får lov og ha ferie her hjemme uten meg.😂

 

 

 

Jeg skal ikke være kjønnsdiskriminerende, på ingen måte! men dette hjemmet her trenger en kvinnelig touche! det er sikkert og visst! jeg kjenner faktisk ingen som er mer rotete her i verden, foruten meg selv da.😁

Nå har jeg sagt stopp og trukket i bremsen, nå tenker jeg og ikke gjøre noe mer i dag og bare prøve og nyte mandagskvelden, jeg skal stenge ute tvangstankene mine om alle kriker og kroker med rot for jeg er helt sikker på at alt dette også er her i morra!😁

Håper dere har hatt en fin start på uka! stor klem ifra oss to ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Ønsker dere ei flott uke og ei fin feiring på bryllupsdagen 👰🤵♥️
      Håper dere har husket å få annonsen inn i avisen 😜
      Gleder meg til å sjå mange bilder av brudeparet. Lykke til med forberedelser til dagen 👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg