Hvordan avslutter man en møkkadag der alt går galt?

I skrivende stund ligger jeg paddeflat i senga med ei god bok i fanget! ❤️ jeg fant ut at det var tryggest etter en dag som ulykkesfugl, jeg har sjekket opp og jeg har heldigvis forsikringene mine i orden for det siste vi trenger nå er store ekstra utgifter, det mangler ikke på dem ifra før av.🫢

 

Jeg har ikke valgt å ta kvelden bare fordi jeg er redd for at mer skal gå galt i dag 😂 jeg sov helt elendig i natt som var og har ett intenst ønske om å klare å få en eneste natt der jeg faktisk sover skikkelig 🤞 jeg har vært tufs en stund og når man i tillegg har underskudd på søvn så kan det bli ganske så slitsomt etterhvert.

 

Å ta bilder med ett ødelagt camera er ikke heeeelt enkelt! 😳


Jeg er glad for at jeg klarer å fungere i hverdagen på tross av dårlig søvn, jeg har god trening etter lange perioder med elendig søvnkvalitet!

 

I morgen er det jobb igjen OG etterverngruppe på kvelden!

Dobbelt opp!😁

Heldigvis får jeg lov å drive med disse tingene som gir meg mer energi en det tar, ellers hadde jeg vært ferdig som menneske for lenge siden.

Alle disse andre tingene som bare har tatt har jeg faktisk klart å luka ut av livet, hadde jeg ikke elsket det jeg gjør så hadde jeg nok ikke klart å stått i så mange ting på samme tid.❤️

 

Og når man elsker jobben sin så føles det ikke som en jobb og plikt heller, der er jeg heldig!🫶

 

Nå gleder jeg meg bare til å koble helt ut her i senga!😁 bare drømme seg inni en god bok og kjenne at øyelokka blir tyngre og tyngre, lesing har virkelig blitt en lidenskap som jeg setter mer og mer pris på etterhvert som jeg leser bedre og bedre bøker.❤️

 

 

På nattbordet har jeg hele 3 bøker som venter meg ❤️ holder på med skyggespillet nå! Spenning! 😁


En hobby jeg anbefaler alle og nå har jeg faktisk konsentrasjonen til og faktisk få med meg det jeg leser også! 😁

Ha en nydelig natt kjære leser, tusen takk for at du leser akkurat bloggen min. ❤️

Stor klem ifra meg. 🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg