Hvetebrødsdagene er godt igang (vi gjør det på våres helt egne måte)

I dag kjære lesere har jeg tatt grep om heimen!😁 jeg har tatt armene fatt og rydda som en helt lenge nå, for første gang på lenge kan jeg faktisk se kjøkken-gulvet mitt og benkeplaten! 😳det er lenge siden! 😂 jeg har brukt kjøkkenet til forberedelsene og det har stått så mye saker der, vi har også foret vinduene i leiligheten og rotet står fortsatt igjen ifra det prosjektet. Jeg har vært syk og vi har hatt ett bryllup og organisere så heimen har fått svi for tidsmangel og behovet for og oppbevare ting.

 

Jeg har vært rundt og betalt våres skyldner og føler at jeg snart er i mål med “oppryddingen” etter tidenes feiring!❤️ snart kan jeg starte prosessen med og ta det hele innover meg, at jeg er kona til Sebastian og at vi faktisk skal leve alle våres dager sammen, samma hvor hardt det blir er det oss.❤️

Ekteskapet er hellig for meg og mange får bakoversveis når den setningen kommer ifra meg, spesielt før. Jeg har alltid ment at ekteskapet er det mest hellige man kan inngå og det har derfor aldri vært noe som har vært aktuelt for meg, for meg bryter man aldri ekteskapet uten alvorlige grunner, man kjemper for hverandre og setter den andre part alltid før alt annet, man viser det ytterste respekten og kjemper sammen for og bygge grunnmuren sterkere, som ett team. Jeg er klar for oppgaven som kone og har i dag gjort min del av arbeidet her hjemme, det arbeidet som er delt og likeverdig og rettferdig fordelt mellom oss.❤️

Brudebuketten er hengt til tørk

I helgen skal vi reise bort sammen og bare nyte denne nye tilværelsen sammen med noen som betyr masse for oss, jeg skal avsløre planene våres i ett annet innlegg for her deles det hele med dere. 😁

All pynt og dill er sortert og pakket, tvangstankene mine kommer frem i form av ett sykt behov for orden.
Nyter tilværelsen som nygift

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Jeg vil bare gratulere dere som nygifte,og masse lykke til videre i livet <3 Det ble så fint så,bare å stå på,,gi ikke opp 🙂 <3 så fine dere er,, <3 nydelig kjole du hadde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg