Hvem faen tror du at du er?

Dette innlegget går til disse menneskene der ute med dårlige holdninger og forferdelige menneskesyn, det går til disse som dømmer og som sitter i glasshusene sine og kaster stein med all sin makt, disse som aldri har gått igjennom store kriser i livene sine og som aldri ville taklet motgang! disse som sitter med holdninger om mennesker som sliter og ser ned på dem mens dem lever disse utav perfekte livene sine, dere skal vite at jeg ser dere og jeg ser faktisk rett igjennom denne overfladiske perfeksjonismen deres, jeg syns faktisk synd på mennesker som dere, det er dere som i enden sitter med store problemer med dere selv, aleine og akkurat lik alle andre.

Jeg er stoltere enn noengang i dag av og kunne sitte her og skrive åpent og ærlig at jeg har slitt som faen i livet! jeg har noen arr jeg bærer med stolthet fordi jeg er ulik alle andre, jeg våger og gå i gata med hevet hode og mottar respekt for det jeg nå sitter og gjør, men på samme tid sitter mine brødre og søstre og kjemper en kamp for og komme innigjen i samfunnet våres! dem møter hat, stygge blikk og motstand når dem prøver og kutte rusen og gjøre noe nyttig her i verden, dem møter stygge ord og setninger INGEN andre i samfunnet våres hadde godtatt! det virker som det er en selvfølge at vi skal ta denne dritten uten og ta igjen? fordi vi har vært rusmisbrukere så må vi bare føye oss og ta denne kritikken som dere kaller det, som i bunn og grunn bare er hat og lite konstruktivt. 

Jeg mener det helt oppriktig ifra hjertet mitt, dere må gjerne dømme mennesker for alt det gale dem har gjort, dere kan bruke timesvis på alt som har skjedd før, og de fleste jeg kjenner står for alt som har skjedd, men når mennesker blir dømt når dem blir rusfri og oppriktig ønsker seg ett normalt liv igjen, så er det ingenting av aksept i min kropp, da HYLER jeg ut! 

Jeg får mye respekt på grunn av åpenheten min, og jeg blir møtt på en annen måte enn før, men det er OVERHODE ikke nok for meg! ikke når jeg ser at andre blir behandlet så urettferdig som man får det rundt meg! jeg skal ikke ha noen fordel fordi jeg er stor i kjeften og biter ifra meg, jeg mener at alle fortjener å bli møtt med den samme respekten når dem kjemper den største kampen i livet dere kan forestille dere! jeg mister troen på menneskeheten og det arbeidet jeg legger ned i denne bloggen når jeg oppdager urettferdigheten råde når mennesker bruker alle sine krefter for at atterkomme inni samfunnet våres i bygdenorge! Skam dere! 

Heldigvis finnes det så mange som er aksepterende og inkluderende for slike som meg, som har levd på kanten av livet og som virkelig ønsker seg tilbake, den kjærligheten jeg har blitt møtt med er overveldende for ett menneske som bare har opplevd hat for livet jeg har levd før! tusen takk for dere som har selvinnsikt nok til og forstå at vi alle er ulike og kjemper ulike kamper, takk for dere som har hjerter store nok til og akseptere slike som meg og min brødre og søstre, dere gjør at vi ikke gir opp og faktisk prøver vårt ytterste og legge dårlige vaner og livsstiler bak oss, det er vanskelig og legge dette bak seg når man opplever og bli motarbeidet av enkelte som ødelegger alt jeg tror på og jobber for. Takk for oppmerksomheten og jeg håper at dette innlegget kan føre til holdningsendringer der ute, for jeg ønsker så inderlig at alle kan bli møtt med aksept og forståelse for at ting ikke har vært så lett før. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg