Hvem er jeg egentlig? uten alt kaoset? en identitetskrise pågår

Jeg undrer meg over om dette er det man kaller ett antiklimaks?🤭

 

I dag har jeg lurt på hvem jeg er uten, uten dette konstante kaoset? uten å aldri rekke rundt? uten å ikke være på vei ett sted eller på vei ifra? uten å gå i 100km/t?😳

 

Jeg husker ikke hva jeg gjør til daglig, hvilken rolle jeg har i hverdagen uten å gå på høygir.

 

I dag prøvde jeg å skrive en liste over tingene som haster, jeg måtte rett og slett ha en liste å gå ut ifra for uten vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre.🤭

 

Jeg vet jo at om noen dager er jeg tilbake til normalen men akkurat i dag kjenner jeg på det jeg tror folk mener med antiklimaks, når man har gått på høygir og plutselig er i mål med noe og man rett og slett ikke husker hvordan livet var før.🤭

 

I dag har jeg hatt åpent Stova i to timer og nå er jeg hjemme i kasa kaos og vet egentlig ikke hvor jeg skal starte.😅

 

Det er rart hvor mye to mennesker klarer å rote!😳

 

Grep på må tas og heimen må gå tilbake til normalen igjen, her er mye å ta tak i så arbeidsledig blir jeg nok ikke og Sebastian skal jobbe overtid som gir meg noen flere timer aleine her til og bare gå og sulle.❤️

 

Dette har vært en merkelig dag men jeg gleder meg til den vanlige hverdagen får satt seg! ❤️ jeg lengter etter en forutsigbar og stabil hverdag der jeg føler at jeg har kontrollen! 😁 litt etter litt finner jeg ut hvem jeg er uten stresset 🤭

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg