Hva tjener man egentlig på blogging? og hva har jeg tjent!

Stadig får jeg det samme spørsmålet og svaret er alltid det samme, jeg har faktisk ikke fått en eneste krone innpå min konto siden jeg startet denne bloggen i fjor i februar! man hører disse storslåtte beløpene og å være blogger høres så idyllisk og fasjonabelt ut, men jeg kan herved kvele dette ryktet om at med en gang man kommer på listetoppen så fyller kontoen seg opp med en gang. 

Tro det eller ei men blogging er faktisk en jobb og når jeg hørte denne setningen før trodde jeg ikke heller på dette. “man sitter jo bare og skriver” men jeg kan garantere dere at det ligger mer jobb bak dette en som så 🙂 om man skal nå oppå disse listene så nytter det ikke å bare komme med svada og man må virkelig brette ut sjelen om det skal fenge.

Bloggen har ført til at jeg har fått ut disse kreative sidene ved meg selv som jeg har gjemt bort i mange år, og det er ikke mange som vet at jeg en gang malte hver eneste dag og ble faktisk ganske så flink etterhvert. Da jeg falt tilbake til rusen ble jeg så forbannet på meg selv at jeg kastet alle malesakene mine, dem var ett symbol på fremgang og forandring men jeg klarte det ikke den gangen heller. 

Mange bloggere blir ganske så gode fotografer og jeg har brukt kreativiteten min i naturen og bilder, det har komt frem mange gode ting på grunn av denne bloggen som betyr mye mer enn penger og valuta for meg. Dette er mestring, selvfølelse og motivasjon og det kan man ikke hente i sedler, det er dette som driver meg fremover og kan ikke kjøpes for all verdens millioner der ute. 

Det var en gang i tiden hele budsjettet mitt sprakk om jeg kjøpte meg en shampo, nå har jeg råd til det jeg behøver og tak over hode og da har jeg det godt. Ingen penger i verden kunne ført til at jeg ble rusfri, jeg har det jeg trenger og bloggingen gir meg sjelefreden. 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Hvis du søker blogg.no om partnersamarbeid eller noe sånt, kan du få litt fortjeneste på reklame dom vises på bloggen din. Jeg har slik avtale og får rundt 600 kroner i måneden. Bare et tips

    2. Du er så sterk og tøff som deler. Har så respekt for at du er så åpen på bloggen din. Blogger selv og merker veldig godt den gleden man for av å kunne utrykke seg og fortelle sine sider av en sak/historie. Du er veldig flink til å skrive og til å ta bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg