Husets styggeste rom er totalt forvandlet! – Ett hjem blir til – Ifra rus til hus –

I kveld har vi gått løs på kjellerbadet nede og revet ned hylle og malt over! 😁 og jeg som trodde det ville bli lenge til neste gang jeg holdt i en malerkost!😂

Heldigvis ikke store biten men jeg må si at bare med disse små tingene så holder det på og danne seg ett fint bilde av hvordan sluttresultatet vil bli! 😍

 

 

 

Vi har ett skap som vi vurderer og få under vasken for og erstatte den som står der. Den jeg faktisk har brukt tid på og malt!😂🤭

 

Jeg har fått opp dusjforheng og fått på plass teppet jeg kjøpte i dag og har laget klart ting som skal henges opp. Speilet må vi vente med til vi finner silikon og skikkelig utstyr.

 

 

Men jeg er fornøgd jeg! 😁 på den ene veggen har jeg lyst å ha ett anvendelig skap slik ett med masse plass til oppbevaring. Jeg kjenner at jeg allerede har en god følelse når jeg går inni dette rommet og det lover godt!😍

 

Nå har vi vært på butikken og handlet og min kjære mann skal lage burger til hele huset!😁

 

Det er SÅ deilig å endelig se en ende på dette prosjektet som har skapt hodebry for meg, jeg har måttet prioritere andre ting så det har stoppet opp litt. ENDELIG kan jeg møblere dette rommet som har gått ifra å være husets styggeste rom til å bli ett pent bad som man ønsker å bruke.❤️

 

NÅ gleder jeg meg til å nyte kvelden med det beste mennesket jeg vet om!❤️

 

Ha en nydelig lørdagskveld venner🌹

 

Denne skal byttes ut!
Med denne!
Skrudde ned denne hylla her for og få plass til ett skikkelig skap.
Jeg som trodde det ville gå lenge til neste gang jeg stod med malerkosten i hånden.

 

 

 

 

Vi startet her 👇😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg