Høre pappa synge for første gang! Dette blir en fin dag!

I dag er jeg en ulydig student som går glipp av gruppearbeid for og se pappa synge på eldresenteret! ❤️ den eneste ene undervisningen jeg går glipp av utenom når vi har vært på seminar. Det må da være innafor?😁

 

Jeg gleder meg noe så innmari til og se dem i aksjon, jeg har hørt så mye om hvor glad han har blitt i å synge og nå får jeg se det med egne øyner. Jeg regner med at tårene vil renne og at jeg får se pappaen min i en helt annen setting!❤️

 

Forhistorien våres gjør akkurat denne dagen veldig spesiell, for første gang får jeg høre pappa synge sammen med andre mennesker. Noe som aldri ville skjedd før. 

 

 

 

 


Etterpå skal vi ta oss en handlerunde og være litt sammen igjen! han er den jeg har mest dårlig samvittighet for i en hektisk hverdag, så nå skal jeg ta litt igjen.

 

Jeg oppriktig gleder meg til denne torsdagen, hva enn den måtte inneholde! 😁 jeg gleder også meg til og dele den med dere her inne, bloggen blir kraftig underprioritert ellers og det beklager jeg. Mindre blogging og mye mer liv! egentlig er det ett positivt tegn.❤️

 

Ha en magisk start så blogges vi seinere 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg