Hør på meg nå kjære venn

Reklame | Ellos.no

Jeg lever, og jeg lever på ekte! 

Jeg kjenner på dette adrenalinet jeg får av å gjøre HELT alminnelige ting og som andre bare ikke klarer å fatte. Når jeg gjør noe nytt så føler jeg meg som ett barn i en godteributikk FULL i forventning og sååå sulten på ALT.

Det vil INGEN ende ta og jeg gruer meg til den dagen disse tingene blir alminnelige for meg også. Livet er spennende når alt er nytt og alle intrykkene bare blir kastet på meg, og jeg tar høgde for å en dag sitte å kjede meg uten å ha noe mer å glede meg til. Jeg har hatt en SINNSYKT vekstkurve siden Desember, og det er helt vanlig når man gjør noe nytt, og det gjør vondt å tenke på at det snart vil jevne seg ut og verden ikke vil være like spennende som nå. 

Jeg føler meg UNG, nysgjerrig og åpen for alt som ligger foran meg, jeg føler jeg svever over ting som er helt normalt for dere, men som er så vanvittig for meg å få lov å oppleve. Det er så spennende! Det er som en beruselse i kroppen jeg ikke klarer å forklare, og den er 10 ganger større og mektigere enn noe dop jeg noengang har tatt. På slike dager er alt det harde arbeidet bare verdt det, og alle de negative tingene glemt og jeg får ett slikt pågangsmot jeg ikke trodde jeg eigde i meg, jeg får lyst til å gå fremover, bli bedre og forbli edru. 

Jeg unner absolutt ALLE denne følelsen jeg har i kroppen i dag, jeg føler meg som en VINNER som kan klare absolutt ALT jeg ønsker! 

I dag har jeg blitt kontaktet av flere med så mange positive vibber i min retning, jeg føler jeg har nådd ut til AKKURAT dem jeg hadde ett lite håp om å NÅ. Sliterene i samfunnet som innser sitt problem og bare trenger ett lite puff i riktig retning. Jeg føler jeg fikk dette lille puffet av en engel fra Florø, han traff meg AKKURAT da jeg trengte det, og ble grunnen til at jeg ble så engasjert for dette livet som edru. Jeg tror jeg hadde gått veien aleine, men den blir så mye mindre ensom når man møter mennesker som står for AKKURAT det samme som deg, og jeg anbefaler å finne seg ett fellesskap for absolutt alle som har innsett problemet sitt. 

Du har kommet LANGT når du vet at du selv har ett problem, mye lengre enn veldig veldig mange andre, du er heldig! Du er en av de utvalgte, du er en vinner og du vil klare deg. Jeg har alltid innsett at det har vært feil å ruse seg, men jeg har ikke hatt motet aleine til å stå imot. Vi mennesker trenger hverandre, vi trenger å ikke føle oss aleine om det vi mener, og vi trenger tilhørigheten til en gruppe. Før fant jeg tilhørigheten i rusmiljøet men nå finner jeg den med andre i samme båt. Det er VIKTIG. 

ALDRI hadde jeg trodd att ett rusfritt liv ville gi meg så mye livsglede og livslyst. ALDRI hadde jeg trodd att ett edru liv ville bety ett angstfritt liv! Og ALDRI hadde jeg trodd at jeg ville føle meg så inkludert, forstått og respektert som jeg har blitt etter at jeg tok ett valg om å kutte absolutt all rus den 18.Desember i fjord. Folk TROR på meg, SER meg og FORSTÅR meg. Jeg har funnet en plass i samfunnet, JEG som alltid har stått utenfor og aldri hatt en stemme. Når det er håp for MEG, så er det også det for DEG! Jeg lover! 

Jeg oppfordrer alle til å ta det første steget, og kontakte en person man vet man kan stole på, da blir veien så mye enklere å gå 🙂

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler videre til leserene mine! Både billig og flott, og passer fint til min lommebok 🙂

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg