Holy crap! Det er helg igjen!

Reklame | Ellos.no

Disse ukene! Dem går så fort og plutselig er det helg igjen, og jeg aner ikke hvor dagene er blitt av! Det er helt vilt, og jeg får sjokk hver gang Fredagene kommer og av at uka har gått så fort som den har. Denne uka har blitt brukt for det meste på sofaen her, så vi har ikke gjort stort  egentlig, men vi har vært mye i bilen og kjørt rundt. Jeg har startet prosjekt trapp og det føles godt å ha begynt på noe, da jeg er treg som aldri før og alt tar tre ganger så lang tid! Men jeg kommer i mål til slutt. Denne uka har jeg innsett mye om meg selv og hvordan ting fungerer, og jeg lærer mye etterhvert som jeg kommer oppi småkriser.

Jeg er utrolig lykkelig med situasjonen våres, for den kunne vært helt annen, og vi er så heldige som har hverandre og har det så godt som vi har det. Det finnes så mange der ute som ikke er så heldige som oss, og jeg håper at dem som sliter kontakter folk dem stoler på, og søker støtte hos noen, for uten denne støtten blir alt så altfor mye, og det er ikke alt man skal takle aleine. Stoltheten får seg en knekk hver gang jeg må gå til noen for støtte, og det skal ikke være slik, for jeg ønsker at alle som sliter skal føle at dem kan komme til meg om det er noe, og da er det så unødvendig med denne stoltheten som står i veien, selv for meg.

Planene for denne helgen er ikke laget ennå, så den er helt åpen for alt, og det kjennes godt å ha så god tid. Jeg skal selvsagt gjøre ferdig trappen så jeg kan vise den frem til dere <3 og jeg skal lage til ett stort akvarium til fisken våres, som nå bare har en bolle. Jeg har fått lånt meg ett stort akvarium så han fått mye plass og boltre seg på! Klart kampfisken våres også skal ha det bra her i huset våres.

Jeg ser frem til denne helgen her, og håper den byr på masse opplevelser og at vi får gjort mye her i huset våres. Jeg er lei av å bare sitte her, så jeg orker ikke en dag til med latskap 🙂 nå skal det jobbes! Ha en fantastisk start på helgen kjære lesere <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg