Hils på vårt nye familiemedlem!

Reklame | Gymgrossisten

Denne dvalen har tatt oss og galskapen har overtatt kroppene våres, så i dag reiste vi og gikk til innkjøp av kampfisk! Av alle ting her i verden, og alle dyr i verden så falt valget på fisk! Jeg har aldri hatt fisk før og har heller ikke hatt interessen for å skaffe meg dette da jeg har sett på det som veldig kjedelig, men det er langt ifra kjedelig når jeg får høre at denne fisken ikke skal være sammen med noen andre fisker, for da dreper den alt han ser, og vi to her kunne ikke gått til innkjøp av kjedelige gullfisker, vi måtte da ha en kampfisk som angriper og er aggressiv! Den står i stil med oss, og den er helt nydelig, så nå har vi fikset bolle til han og dekorert den pent!

Det var ganske spontant dette her, og overhode ikke planlagt, og det startet bare ved at jeg fant frem en bolle jeg har kjøpt på Biltema, og min kjære kom med ideen at det hadde vært kult med en fisk oppi. Nå har vi bilen klar her hele tiden, så hver gang vi får ett innfall så har vi også muligheten til å sette ideer uti livet med en gang, det kan funke fint så lenge vi har med oss hodet også og bruker sunn fornuft. Jeg tenker det er bedre å kjøpe seg en fisk enn skilpaddene vi såg på! For dem lever i 80år! Og det hadde vært synd å gått resten av livet og passet på ett dyr, så fisk passer bedre for oss! Og jeg er veldig fornøgd med denne skapningen som kom inni livet vårt helt utav det blå.

Vi har vært på farten hele dagen så nå har vi spist deilig taco og jeg merker jeg er sliten i hodet, av alle inntrykkene man får hele tiden, og spesielt på en slik vakker dag som dette har vært! Jeg fungerer ikke som andre mennesker, og trenger ekstra tid og blir ekstra sliten av nye omgivelser og situasjoner. Jeg er ett menneske i en prosess som kommer til å vare i mange mange år, men jeg har tiden og er på vei en plass! Jeg har kommet ekstremt langt på kort tid, men er i en læringsprosess som vil ta lang tid. Jeg kaller alle disse tingene jeg finne på mestringsstrategier og dem liker jeg veldig godt. Læring og mestring er det livet handler om og som gir meg motivasjonen jeg trenger for å klare meg. Jeg har absolutt alt jeg trenger her i livet, både av kjærlighet og annet, så jeg står godt rustet for dette livet som er så spennende å nytt for meg! Og med fisken så har jeg enda en ting og en byggestein for å aldri falle tilbake til dit jeg var 😉 det begynner å bli ganske mange ting for å holde seg edru nå, og veldig få imot. Jeg nyter alt for full hals og tenker at denne Lørdagen ikke kunne blitt bedre! Kjærligheten er overalt!

Stranden her er faktisk kåret til Norges vakreste sandstrand, men nå etter vinteren så er det masse oppryddingsarbeid som må til hvert år for å rydde opp etter herjingene været har gjort mot stranden iløpet av kuldeperioden. Men når den er ryddet så er det helt nydelig her ute! Jeg gleder meg til å endelig bruke denne stranden masse i sommer! For det blir ikke mye når man ikke har bil. Jeg ser virkelig frem til sommeren <3 denne sommeren skal bli den beste i mitt liv, det har jeg bestemt meg for!

CELLUCOR//C4 til før treningen!

CELLUCOR

349kr på gymgrossisten som vi anbefaler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg