Hils på det nye familiemedlemmet ❤️

Reklame | Ellos.no

 

Hils på Petter edderkopp! Han skal bo her hos oss i leiligheten våres 😉

Samtlige som kjenner meg vet at dette bare er sludder og vås, men litt morro må man ha det. Alle vet at dette er det som skremmer meg mest av alt, og at jeg aldri vil være klar for å dele bopel med en slik skapning, men på avstand bak store vindu er dem harmløse. 

Jeg har vært og kjøpt meg to ryddefisker i dag, fordi jeg selv ikke klarer å holde akvariet våres rent og dem roter værre enn oss to til sammen, så da var det på tide og prøve seg ut med atter en ny art! Vi har 3 forskjellige sorter og massevis av unger, men kampfisken våres er den tøffeste av dem alle. Han har nemlig vært og køddet med de andre, så dem har hakket tilbake, så nå er det en litt redusert type som ikke er så tøff i kjeften lenger som svømmer rundt. Det er nesten slik at jeg tenker han fortjener en liten en tilbake, etter at han har vært herren over dette akvariet for lenge nå 🙂 jeg håper de nye fiskene våres trivest, og det føles som en tilfriskningsstrategi for meg å anskaffe meg mer ansvar, og vite at jeg faktisk klarer det 🙂 bare ett akvarie for noen, men for meg er det nok ett bevis på at jeg lever ett sunt liv og ett riktig liv. Aldri hadde jeg klart å tatt vare på noe annet enn meg selv før, og nå starter jeg altså med fisker i begynnelsen og vokser på det. Tenk at JEG skulle bli glad i noen fisker som bare svømmer rundt og spiser… verden er merkelig.

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine! <3 

ANNY NORD//Ellos//Lauren Ralph Lauren//Saint Tropez//Ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg