Hetebølgen kommer og klærne må av!

Nå er det varmt! nå er det på grensen til for varmt men slikt skal man ikke si åpent, det er faktisk som og banne i kirken. 😂

Jeg måtte hjem ifra besøket av pappa for og skifte i fare for og renne bort! ENDELIG er sommeren her! 🌞🌞🌞

På slike dager er det bare å finne det letteste man har i skapet og det som føles mest komfortabelt så her er det jeg fant frem 🤩

Egentlig er jeg ingen “jentejente” så når jeg først pynter meg er det viktig og dokumentere! hehe.. 😂

Nå skal jeg snart tilbake på sykehjemmet til pappa og være med på ett møte, vi har planlagt og grille i ettermiddag så her er det bare å følge med! blogges snart! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg