Herregud vi har det godt!

 

God morgen fra Bergen! 😁 Når dere ser senga så forstår dere at vi ikke har lidd noen nød i natt, det eneste som har vekt meg er faktisk min kjære som har hatt full utblåsning 😂 at en fyr er i stand til og lage slike lyder forundrer meg stadig! Det høres mer ut som ett dyr en ett menneske og jeg er visst like ille så skal ikke skrike så høyt 😂

 

Det var deilig og våkne opp i ett nytt miljø! Forandring fryder virkelig og nå er jeg bare spent på hva denne lørdagen bringer ❤️ Kaffen står klar på bordet så nå kan dagen strax starte 😁 yey! Jeg gleder meg! ❤️

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg