Herregud! jeg har fått karakteren!

At denne dagen ville bli nervepirrende visste jeg jo ifra starten av den men at den skulle bli SÅ nervepirrende som den har blitt hadde jeg IKKE sett for meg!😳

 

Jeg starta dagen med en raptusbyge her i leiligheten og fikk rydda litt! 😁 det er helt fantastisk at to enkle personer kan rote så inni helsiken mye! 😂 jeg fatter ikke åssen det er mulig en gang!🤭

 

Så gikk turen til Stova etter at jeg hadde fått meldingen jeg ikke visste ville komme i dag. Jeg har fått dato for rettsak og det er ikke lenge til! at det ville gå så kjapt ifra jeg fikk varsling om dette til datoen kom hadde jeg aldri trodd, jeg ble litt satt ut kan man si.😬

 

Meldingen jeg visste ville komme og som egentlig var selve momentet for den venta nervepirrende stemninga kom for en halvtime siden 😳

Selveste karakteren på den eksamenen jeg føler har gått verst av dem alle, og magefølelsen min kan faktisk bare gå og legge seg! 😂 jeg sier den opp med umiddelbar virkning og den virker rett og slett ikke lenger!🤭

 

Jeg fikk B! B! B!  Nestbeste karakteren man kan få!❤️

 

 

 

Jeg som trodde jeg ville være heldig om jeg fikk C eller D! det også hadde vært helt greit!😁

 

En OPPTUR! ett adrenalinrush!🤭 en stor motivasjon til og sette i gang med de to siste eksamenene før jeg har fullført skolen og er på ekte Erfaringskonsulent også på papiret! HIMMEL!❤️

 

Nå skal jeg ta meg en raptusbyge til her, plutselig ble kroppen fylt med ny energi! 🤭herrelighet så glad jeg er i dag, så får rettsak være rettsak! ingenting får ta bort denne gleden! og det første jeg måtte gjøre var å oppdatere dere, dere lesere som betyr så mye for meg.❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. fantastisk. Gratulerer så mye. hilsen fra en som er lærer. ingenting er så fint som at studentene gjør det bra 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg