Herregud for en seig søndag! – drastiske grep om meg selv-

Herrelighet, det er den dagen ja!🤭😳

Du vet disse dagene der man omtrent føler seg fastlimt i sofaen? der man egentlig ikke har lyst å gjøre det slag? der man må fysisk tvinge seg selv til den minste ting?

DEN dagen har jeg i dag!🤭

 

Jeg har en mann som tar helligdagen på alvor 😂 søndagen er en fridag der man sover til langt på dag. Det betyr for meg at jeg ikke har hans drahjelp når rumpa sitter fast i sofaen og jeg ikke klarer å rikke meg av flekken!😂

 

«Sofaenslukermeg»-dagen!

 

 


Klokka var 9 da jeg kom meg utav senga og først nå klokka 14 klarte jeg og kvinne meg opp til og ta monsteroppvasken som ventet meg.

 

I dag er jeg virkelig seig i kroppen og er overlykkelig over at det er søndag og det ikke finnes noe jeg absolutt MÅ gjøre i dag.❤️ 

 

Nå må jeg faktisk ta grep om meg selv, legge ifra meg spillene på mobilen som stjeler altfor mye tid og faktisk gjøre noe! Vi kan jo ikke bare kaste bort denne søndagen her! Nå trenger vi litt action! 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg