Her jobber vi på spreng for og skape oss ett hjem!

Det er søndag men ikke en hvilken som helst en, søndager ellers er dagen for avslapning men i dag har vi jobbet på spreng for og få unnagjort alle disse tingene som har irritert oss (mest meg).😂 Vi har lempet kassevis med saker oppå loftet, ryddet bort alt som ikke brukes og nå er min kjære igang med og sette opp ett ekstra klesskap på klesrommet våres!❤️😁 denne søndagen er den eneste vi har disponibel til disse tingene og dagen har rett og slett for få timer, men jeg håper vi kommer i mål.🤞

 

Det har vært SÅ deilig og fått unna disse tingene som bare har stått her, uten mål og mening og nå gleder jeg meg vanvittig til skapet er på plass slik at jeg kan ta meg en runde og sortere klær, planen er å gi bort til flyktningene og her er det MYE å ta av. En real opprydding med andre ord.👍

 

Det er på slike dager jeg kjenner hvor gla jeg er i mannen min, når vi virkelig jobber som ett team og har ett mål og jobbe imot, vi skaper hjemmet våres sammen bit for bit. ❤️Planene er mange for hula vår men vi gjør alt billigst mulig og med nøye planlegging så blir rommene komplett litt etter litt, det eneste som nå mangler på dette klesrommet er å legge gulv og jeg vet at vi har tatt litt feil rekkefølge men gulv må vente en stund og dette skapet kunne ikke vente lenger.

 

Jeg gleder meg til sommeren når jeg forhåpentligvis er frisk i ryggen etter operasjon og kan starte og jobbe skikkelig igjen på dette evigvarende oppussingsprosjektet våres, imens koser jeg meg med tingene jeg faktisk kan gjøre noe med.❤️

 

Ha en deilig søndagskveld videre, ta vare på hverandre. Jeg oppdaterer når skapet er komt opp, viss ikke min kjære klikker på de flatpakka klesskapet og kaster det ut vindu. 😂

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
      1. Jeg har ikke fått postet i den gruppen på en stund og fant tilfeldig ut at det gikk i dag ❤️ Jeg har gruppe til bloggen på Facebook som du kan melde deg inni om du ønsker og følge oss ❤️ Takk for kommentar Aud ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg